אא

הטיסה: דרום קוריאנית, הקייטרינג: ישראלי

חטיבת הקייטרינג התעופתי של קבוצת ISS ישראל חתמה על הסכם עם חברת "Korean Air", חברת התעופה הדרום-קוריאנית הלאומית. אבי הוכמן, מנכ"ל ISS ישראל: "מדובר בהבעת אמון מצד אחת מחברות התעופה הגדולות בעולם"

|אבי הוכמן. צילום: קובי קואנקס| |אבי הוכמן. צילום: קובי קואנקס|
יחסי ישראל ודרום קוריאה מתחממים: "Korean Air", חברת הדגל הלאומית של דרום-קוריאה, הנחשבת לאחת מ-10 חברות התעופה הגדולות בעולם, חתמה על "הסכם קייטרינג" עם חטיבת הקייטרינג התעופתי של קבוצת ISS ישראל מתאגיד ISS העולמי. אבי הוכמן, מנכ"ל קבוצת ISS ישראל, ציין כי "לאחר שחתמנו על הסכם קייטרינג תעופתי עם חברת התעופה הסינית 'היינאן איירליינס' שהחלה לפעול לאחרונה בארץ, אנו שמחים כי גם 'קוריאן אייר' בחרה בנו להאכיל את מאות אלפי נוסעיה. מדובר בהבעת אמון מצד אחת מחברות התעופה הגדולות בעולם, ואני בטוח כי לקוחות החברה ייהנו ממנות מפתיעות, בריאות ולא שגרתיות, ברמה קולינארית גבוהה".
אבי הוכמן. צילום: קובי קואנקסאבי הוכמן. צילום: קובי קואנקס
אבי הוכמן. צילום: קובי קואנקס במסגרת ההסכם, יוגשו בטיסות מבחר מנות מיוחדות המותאמות לחיך הקוריאני, אך גם לחיך הבינלאומי (בטיסות יוגשו ארוחות בוקר וערב). בשלב הראשוני מדובר על שלוש טיסות שבועיות בקו תל אביב-סיאול, ומשם למגוון יעדים רחב במזרח הרחוק (יפן, סין, פיג'י, טאיוואן, סינגפור, תאילנד, פיליפינים וקמבודיה). בין המנות המוצעות: "בולגוגי" (ברביקיו קוריאני), מרק שומשום ופטריות בסגנון קוריאני, שעועית מטוגנת ביוגורט עם רוטב סויה, מרק פלפלים קלויים, מנגו עם סלט עוף וסלמון מעושן ועוד. שומרי הכשרות יוכלו ליהנות ממזון באותה רמה קולינרית בכשרות בד"ץ. לדברי גבי גלזר, מנכ"ל חטיבת הקייטרינג התעופתי בקבוצת ISS ישראל: "אנו נמצאים בעיצומו של מהלך התרחבות בחברה; אחרי החוזים שנחתמו לאחרונה עם 'היינאן איירליינס' וכעת עם 'קוריאן אייר', אנו צופים כי בקרוב יצטרפו אלינו חברות תעופה בינלאומיות נוספות, שיחזקו את מעמדנו כחברה המובילה בענף בישראל. כיום אנו יודעים לתת מענה לכל דרישה קולינארית, ומעתה נוכל להציע את מלוא המגוון הקולינרי מצפון אמריקה ועד סין, מצפון אירופה ועד אתיופיה"
קוריאן אייר 1קוריאן אייר 1
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: