שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter

״הציפיה אחרי השנתיים הקשות בהיסטוריה של חברות התיירות ללא שיפוי מהמדינה לשאת בהוצאות בעקבות החלטת הממשלה-לעג לרש״

כך כותב מנכ״ל חברת אשת טורס, לשר התיירות יואל רזבוזוב. מציע הקמת קרן משותפת לממשלה ולסיטונאי התיירות, שתוכל לפצות לקוחות נוסעים שביטלו את נסיעתם בעקבות החלטות ממשלתיות. אנו רואים בחומרה את הניסיון לגלגל לפתחנו הוצאות בעקבות החלטות ממשלתיות״
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
אפרים קרמר, מנכ"ל אשת טורס. צילום: סלי פרג'

מנכ"ל אשת טורס אפרים קרמר יוצא במכתב חריף נגד המכתב ששלח שר התיירות, בו הוא דורש מסיטונאי התיירות להשיב כספים ללקוחות בעקבות אזהרת המסע לטורקיה.

כך כותב אפרים קרמר במכתב לשר התיירות:

״נדהמתי לקבל את מכתבך המבקש להשיב כספים לישראלים בעקבות אזהרת המסע לטורקיה. סיטונאי התיירות הגדולים ובהם אשת טורס, המעסיקים מאות עובדים בישראל, הם היחידים בענף התיירות שלא קיבלו שום פיצוי מהמדינה על תקופת הקורונה שבה הן ספגו הפסדים כבדים לאין ערוך. הציפייה שכעת, אחרי השנתיים הכי קשות בהיסטוריה של חברות התיירות ללא שיפוי מהמדינה, הן ישאו בהוצאות בעקבות החלטה ממשלתית שראוי שהמדינה תישא בתוצאותיה, היא בבחינת לעג לרש.

עם זאת, כחברה שידועה בשירות הלקוחות שלה, ועוד לפני קבלת מכתבך, אשת טורס הודיעה מלפנים משורת הדין על ביטול הטיולים המאורגנים לאיסטנבול עד סוף חודש יוני, שבה אזהרת המסע היא ברמה החמורה ביותר. אנו מאפשרים ללקוחותינו לדחות את נסיעתם למועד אחר או לצאת לחופשה ליעד אחר. חבילות הנופש לאנטליה יימשכו כסדרן, ולקוחות שירצו לבטל את נסיעתם יוכלו לעשות זאת בהתאם לחוק הגנת הצרכן.

אנו רואים בחומרה את הניסיון לגלגל לפתחנו הוצאות בעקבות החלטות ממשלתיות והמשך ישיר של התנהלות משרד התיירות בתקופת הקורונה. לעתיד, ניתן לפתור את המצב בצורה יצירתית, למשל: הקמת קרן משותפת שבה על כל הזמנה יופרש דולר מסיטונאי התיירות, והמדינה תשווה במימון תואם (מצ'ינג). קרן כזו יכולה להיות מעין ביטוח עבור החלטות ממשלתיות לא צפויות כגון אזהרת מסע.

קרמר מוסיף: ״עם זאת, פתרונות אלו דורשים עבודת מטה מסודרת ורצינית, ולא פניות מסוג זה המהוות "יציאה ידי חובה" מול התקשורת והציבור, ללא ניסיון אמיתי לפתור את המצב ולשמוע את מצוקתם של סיטונאי התיירות הגדולים בישראל.״

טורקיה
טורקיה. צילום: shutterstock

רוצים לדעת כל מה שחם בתיירות ותעופה?

הצטרפו לניוזלטר ותקבלו את החדשות והעדכונים של עולם התיירות והתעופה לתיבת המייל

השאירו תגובה לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אשר מפר את תנאי השימוש לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.

התיירות חוזרת!

הרשמו למבזקי פספורטניוז וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם.