אא

קרני: "אין כרגע דיאלוג עם אל על"

כך התבטא הבוקר (ג') , יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות באסיפה הכללית של הסוכנים המתקיימת בכפר המכביה ברמת גן. מה עוד אמר קרני על היחסים עם אל על באסיפה?

Shutterstock Shutterstock
הבוקר (ג') התקיימה האסיפה הכללית של התאחדות סוכני הנסיעות. יו"ר ההתאחדות, קובי קרני, התבטא באסיפה בכפר המכבייה בנוגע להחלטת אל על לבטל את העמלה לסוכנים.
"אני לא לגמרי אופטימי, אני חושב שצריך להגיש תביעה כפי שעשינו מול 6 חברות אחרות. העבודה במשרדים נעשתה הרבה יותר מורכבת, תהיה קשה ואף אחד לא חושב איך להקל על זה.
הדבר היחיד האופטימי שיכול להגיד בעולם יש חזרה לסוכן, בארה״ב יש חברות שמשלמות כיום 10-15 אחוז".
עוד אמר קרני, "אין כרגע דיאלוג עם אל על, יש להם הרבה בעיות וצריך לחכות לרגע המתאים. יש שם פאניקה שלחו מכתב וזהו לא דיברו. לא רוצה להשרות אווירת נכאים, הערכה שלי שחלק מציפיות אל על לא ישתמשו לכן תהיה חזרה לחלק מהסוכן". עוד הוסיף: "צריך לקחת בחשבון שאל על במצוקה, וגם אנחנו במצוקה"; "על השולחן יש להם מחירי אינטרנט שיכולים להיות מאה מבחינת הרווחיות שלנו, תשלום פעמיים בשבוע, תשלום כרטיסי אשראי שאנחנו סופגים את העמלה, בניתוח התמונה הכללית צריך לראות איך אתה מנצח בכל המערכה ולא העמלה של 5 אחוז. יש שאלה מבחינת המורכבות שמחייבת איתנו גם לחשוב ולהיות בצורה חכמה . אני מעריך שהם לא ירצו לשפוך את התינוק עם המים".
עוד אמר באסיפה במלון, "יש לנו קייס, תלוי בכל אחד מכם אם יעמוד על שלו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםאל עלהתאחדות סוכני הנסיעותקובי קרני

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: