אא

אבל בענף המלונאות: גל וינר, בנו של המלונאי רפי וינר הלך לעולמו

גל וינר, בנו של המלונאי הוותיק רפי וינר הלך לעולמו. ״התקדם מהר ואף פעם לא בחברה שאני ניהלתי, תמיד בחברות אחרות כדי להתקדם בזכות עצמו״, ספד רפי וינר

גל וינר ז״ל. צילום: באדיבות המשפחה גל וינר ז״ל. צילום: באדיבות המשפחה
אבל בענף המלונאות: גל וינר ז״ל, בנו של המלונאי הוותיק רפי וינר הלך לעולמו. ״גל התחיל את הקריירה שלו בגולדן טוליפ בים המלח, מה שהיו זה בעצם דניאל ים המלח. התחיל בתור מנהל קבלה ואחר כך התקדם לתל אביב, היה מנהל קבלה בשרתון תל אביב, ואחר כך מנהל אגף חדרים בדן תל אביב, הוא הצטרף לרשת פתאל והוא היה מנהל התפעול של מלון מרידיאן ים המלח, (מלון דוד), אחר כך הוא קודם לתפקיד מנהל התפעול של מלון הרודס תל אביב ברשת פתאל״ אמר רפי וינר, אביו של גל וינר ז״ל, בשיחה שקיים עם פספורט ניוז.  ״יום אחד במרץ 2013 הוא נכנס למלון בשמונה בבוקר, וביקש מהמלצר כוס מים. עד שהוא הגיע, הוא היה על הרצפה, הוא קיבל דום לב. עד שעשו את כל הפעולות, (דיפברילטור לא היה שכיח כמו היום), נגרם לו נזק מוחי והוא בעצם שכב כמעט עשר שנים, מ-2013 עד שלשום בבית חולים שיקומי-סיעודי״, סיפר אביו. 

״הוא גדל בתוך המלונות שעבדתי בהם״ 

״למרות הגיל הצעיר (זה קרה לו בגיל 38), היה ברשימת הקידומים של פתאל, מנהל אזור, ואולי מעבר לזה. הוא ספג את כל זה בבית, הוא גדל כמעט בתוך מלון כשאני ניהלתי בתי מלונות והוא עבר איתי בעצם 17 פעם דירה למרות שניהלתי ב-3 חברות. כולל שניהלתי בטבריה מלון 5 כוכבים וגרנו בקיבוץ. אחר כך בדן כרמל, ודן אכדיה, ואחר כך שרתון ירושלים, וזה היה ברור לי לגמרי שזה מה שהוא ילך ללמוד״.  ״זה היה ברור לי לגמרי שזה מה שהוא ילך ללמוד״. צילום: באדיבות המשפחה ״הוא למד מנהל בתי מלון, אבל התקדם מהר ואף פעם לא בחברה שאני ניהלתי, תמיד בחברות אחרות כדי להתקדם בזכות עצמו״, ספד וינר.  רפי וינר מוותיקי ענף המלונאות, נחשב לאחד המלונאים הבכירים והמוערכים בענף וביצע שורת תפקידים בכירים בענף המלונאות בישראל, והוביל בשנות כהונתו את רשת טמרס להשיגים מרשימים בינהם פתיחת מלון "ווסט לגון ריזורט" בנתניה שנוחל הצלחה גדולה.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: