אא

הלם בחברות התעופה: למרות הקורונה רשות שדות התעופה מעלה את תעריפי האגרות בכ-10%

מנכ"ל יאט"א בישראל לשרת התחבורה: "נבקשך להפעיל את סמכותך ובשלב זה לפעול להקפאת העלאת התעריפים המתוכננת. סיומו של המשבר הנוכחי וחזרה לשגרה אינם נראים באופק, מדובר בנטל כלכלי נוסף משמעותי"

נתב"ג ממעוף הציפור. צילום: עידו וכטל נתב"ג ממעוף הציפור. צילום: עידו וכטל
למרות שמשבר הקורונה עדיין נמשך, רשות שדות התעופה (רש"ת) הודיעה לחברות תעופה כי בכוונתה לעלות בתחילת 2022 את תעריפי האגרות והשירותים שהרשות גובה מחברות התעופה בשיעור ממוצע של כ-10%. בתגובה לכוונה זו, שלח אתמול (א') קובי זוסמן, מנכ"ל יאט"א בישראל, מכתב בנושא למרב מיכאלי, שרת התחבורה. "לדאבוננו, בימים אלה קיבלו חברות התעופה הודעה כי תעריפי האגרות והשירותים של רשות שדות התעופה יעלו בהתאם למנגנון הקיים בשיעור ממוצע של כ-10%", כתב זוסמן למיכאלי. עוד כתב, "בשים לב לכך שסיומו של המשבר הנוכחי וחזרה לשגרה עדיין אינם נראים באופק, מדובר בנטל כלכלי נוסף משמעותי ולא פשוט עמו יהיה על הענף והעוסקים בו להתמודד". זוסמן מבקש משרת התחבורה, "להפעיל את סמכותך ובשלב זה לפעול להקפאת העלאת התעריפים המתוכננת (ולא רק באופן זמני) וזאת כחלק מפעולות אחרות נוספות בהן ניתן לנקוט ולסייע לחברות התעופה באופן שתיווצר תשתית ראויה שתבטיח חזרה מהירה וחלקה לשגרת פעילות תעופתית אזרחית בינלאומית ענפה מישראל ואליה (על כל המשתמע מכך) מיד בסמוך לאחר שיתאפשר הדבר". "נטל כלכלי נוסף משמעותי ולא פשוט". קובי זוסמן, מנכ"ל יאט"א ישראל. צילום: תמר מצפי
מנהל יאט"א לשרת התחבורה: "לתת תוקף מחודש להוראת השעה לתיקון החוק לפיצוי נוסעים"מנהל יאט"א לשרת התחבורה: "לתת תוקף מחודש להוראת השעה לתיקון החוק לפיצוי נוסעים"
מתבקשת להפעיל את סמכותה בנושא. מרב מיכאלי, שרת התחבורה. צילום: כנסת ישראל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםרשות שדות התעופהיאט"א ישראל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: