אא

אופיר טורס: דביר פז מונה לסמנכ"ל המכירות

פז היה בתפקידו האחרון סמנכ"ל מכירות בנאזרין טורס. בועז וקסמן, יו"ר ובעלים חברת אופיר טורס:אני בטוח שיחד עם דביר והצוות העובד עמו, נצעיד את אופיר טורס להישגים חדשים ולהתקדמות בזירות החדשות של ענף התיירות

צילום: 123rf צילום: 123rf

דביר פז (39), מונה לתפקיד סמנכ"ל מכירות בחברת אופיר טורס.

פז בעל ניסיון רב של יותר מ- 12 שנים בענף התיירות והנסיעות, היה בתפקידו האחרון סמנכ"ל מכירות בנאזרין טורס. לפני כיהן במגוון תפקידים בחברת איסתא, כשהאחרון ביניהם היה מנהל מכירות ארצי של החברה.

בועז וקסמן,  יו"ר ובעלים חברת אופיר טורס: "אני מברך על הצטרפותו של דביר פז לחברה. דביר, מביא אתו ניסיון עשיר, ראיה חדשנית ודרייב גדול לעשיה ויצירה. אני בטוח שיחד עם דביר והצוות העובד עמו , נצעיד את אופיר טורס להישגים חדשים ולהתקדמות בזירות החדשות של ענף התיירות המתפתח והמשתנה".

דביר פז בתגובה למינויו לתפקיד: "אני  מאוד שמח על הצטרפותי לחברת אופיר טורס, ענף התיירות הוא אחד הענפים המאתגרים והתחרותיים ביותר. אני בטוח שיחד עם הצוות באופיר טורס נדע להמשיך ולהוביל  גם בשנים הבאות .מי שמתעסק במשך שנים במכירות, בעיקר בתחום התיירות, יודע כי הסוכן של היום צריך להיות בכל נקודת זמן ומקום עבור הלקוח תוך שימוש בכל הכלים שעומדים לרשותו.

  דביר פז. צילום יח"צ  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםמנהלים בתנועהאופיר טורס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: