אא

אחרי 41 שנה אורי שנבל עוזב את תפקיד מנכ"ל סנורמה

בנו אודי שנבל, יחליף אותו בתפקיד החל מ-1 בינואר 2022. שנבל לפספורטניוז: "מילאתי את ייעודי בתחום השייט. אני לא מסיים אני נשאר בסנורמה, יש עוד הרבה דברים לפני"

אורי שנבל. צילום: יוסי סובה אורי שנבל. צילום: יוסי סובה
איש התיירות הוותיק, אורי שנבל, עוזב את תפקיד מנכ"ל חברת "סנורמה" אחרי 41 שנים. שנבל ייפרד סופית מהתפקיד ב-2 בינואר 2022. בנו, אודי שנבל, יחליף אותו בתפקיד. שנבל ייסד את סנורמה שירותי תיירות ב-1 באפריל 1981, מאז ועד היום כיהן כמנכ"ל החברה. "החלטתי להוריד ווליום בכמות העבודה, היום אני עוסק רק בדברים מסוימים", אמר שנבל לפספורטניוז. על בנו שיחליף אותו כאמור בתפקיד המנכ"ל אומר שנבל האב, "בני אודי חזר לעבוד בסנורמה לפני כשנה וחצי ויחליף אותי בתפקיד. אודי עושה את זה מעולה הרבה יותר מכל מה שחשבתי. אני יותר משמח שהוא מתאים לתפקיד. בחודשים האחרונים הוא ממלא את התפקיד ואני נהנה לראות איך הוא מביא חדשנות וחשיבה של און ליין שפחות חשבתי על הכיוון הזה. צעד נכון לעתיד".
אורי שנבל פורש מסנורמהאורי שנבל פורש מסנורמה
Odyssey of the seas של רויאל קאריבין. צילום: יח"צ חברה עוד לדברי שנבל, "אני אופטימי למרות שאף אחד לא יודע כלום. אני רואה את התנהגות חברות השייט, הן נותנות לנו גיבוי גדול יחד עם ההחלטה ללכת כמה צעדים אחורה. אני מילאתי את ייעודי בתחום הזה. אני לא מסיים, אני נשאר בסנורמה. יש לי עוד הרבה דברים לעשות ולא רק בשייט".

סנורמה היא נציגת המכירות הבלעדית בישראל למעלה מ-25 שנה של תאגיד השייט רויאל קריביאן, השני בגודלו בעולם וכולל מעל- 40 אניות המשייטות ביותר מ-490 יעדים בעולם. בתאגיד 3 חברות שייט: Celebrity Cruises, Azamara Club Cruises ו-Royal Caribbean.

אורי שנבלאורי שנבל
"מילאתי את ייעודי בתחום הזה". אורי שנבל. צילום: יוסי סובה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםמבזקיםמנהלים בתנועהסנורמהאורי שנבלרויאל קריביאן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: