אא

אטרקטיבי עם גג משגע: חזרנו ממלון לייטהאוס באתונה וזה מה שמצאנו- פספורט Review

רשת Brown השיקה את המלון השישי שלה ביוון. המחיר האטרקטיבי והגג הובילו אותנו לבחור במלון החדש ולחזור עם רשמים. האם הוא שווה את המחיר? פספורט Review

10 דקות מכיכר מונטראקי. צילום: Shutterstock 10 דקות מכיכר מונטראקי. צילום: Shutterstock
אתונה אחד מהיעדים האהובים על הישראלים באירופה ועל כותב שורות אלו, ואם היה משהו אחד חיובי מהקורונה (עד כמה שחיובי ולא בבדיקה וקורונה יכולים להתחבר במשפט), זו העובדה שגיליתי את אתונה. אוכל מצויין, נופים מהממים, מזג אוויר ואווירה אירופאית במחירים נגישים במיוחד. מי לא אוהב לאכול גירוס באירו וחצי ואחר כך להמשיך לקניות בזארה במחירים מצחיקים? כשלוקחים את כל זה ומחברים את זמן הטיסה הקצר להפליא, אינספור הטיסות היומיות הזולות שמגיעות לשם ואת מבחר ומחירי המלונות, באמת שאי אפשר שלא להתאהב באתונה וביוון. לאחרונה הגענו לאתונה לנסיעת עבודה, ובין המלונות שקפצו לעין היה מלון ה-Lighthouse, שנפתח לא מכבר בבירת יוון על ידי רשת מלונות בראון, שילוב של כמה פרמטרים הובילו אותי לבחור במלון שעלה לי כ-130 אירו ללילה. זו גם הייתה הזדמנות טובה לבדוק את המלון זמן קצר אחרי שנפתח ולחזור עם רשמים. 

עשר דקות הליכה לכיכר מונסטריאקי

המלון ממוקם על כיכר אומוניה ועל הכיכר ניתן למצוא מגוון רחב של מאפיות ובתי קפה. את הבוקר פתחתי באחד מבתי הקפה שהציע חוויה ״איטלקית״, כלומר אספרסו בעמידה ויצאתי לדרך. משם המשכתי לכיכר מונסטריאקי (האזור המרכזי) בהליכה שארכה 10 דקות (13 דקות לפי גוגל מאפס) או 3 דקות ברכבת התחתית שממוקמת על הכיכר. הדרך מהמלון לכיכר מונסטריאקי עוברת ברחוב ״אתינאס״ שבו ניתן למצוא גם את שוק הדגים, מסעדות וסופרים. המיקום טוב בעיניי, אך אם אתם מחפשים מלון שאפשר לרדת ולהיות בתוך מרכז העניינים, אתם עשויים להתאכזב. עם זאת, ההליכה לכיכר קלה מאוד, ומצאתי את עצמי הולך אותה פעמיים - שלוש בקלות רבה.  10 דקות הליכה ברגל לכיכר מונסטריאקי, אתונה. צילום: מייקי לוי המיקום על הכיכר מביא עמו גם מעט רעש (אבל באמת מעט רעש): המלון אומנם חדש, אבל החדר שבו לנתי היה בקומה החמישית והיה הקרוב ביותר לכיכר. הרעש לא היה נוראי ואני חייב לציין שאני רגיש לרעש, אבל עדיין ניתן לשמוע את הרעש בחדר, משמע החלונות לא מבודדים בצורה הטובה ביותר. זה לא דרמטי, אבל אם אתם מאוד רגישים, הייתי ממליץ לבקש ללון באחד החדרים הפנימיים יותר. 

מחירים אטרקטיביים, מאוד 

בלובי ניתן למצוא שתי עמדות קבלה ולובי די רחב ידיים עם תמרים ובקבוק קאווה לקבלת האורחים. הגעתי כשהמלון היה בתפוסה נמוכה יחסית, בעיקר בשל העובדה שלנתי שם זמן קצר אחרי הפתיחה וכי אתונה הייתה ריקה יחסית מתיירים בחודש אפריל. הצ׳ק אין היה זריז ואפילו אפשרו לבצע צ׳ק אין מוקדם, ומיד עליתי לחדר. הגירוס המדובר, וברקע - כיכר אומוניה. צילום: מייקי לוי במלון שלוש קטגוריות חדרים: הקטגוריה הראשונה -Cozy, השנייה  חדר קלאסי עם מרפסת, ו-Urban עם מרפסת. ניתן גם למצוא את הסוויטה שממוקמת בקומה ה-9 של המלון. הגעתי זמן קצר אחרי שהמלון נפתח, ובשילוב החודש הרגוע, המחיר ללילה עמד על 120 אירו בלבד.  

מעוצב לקהל הצעיר

המלון מעוצב לצעירים, הוא נראה מצויין ורואים בבירור שמעצבי בראון תל אביב עבדו על העיצוב של אתונה. במעלית ניתן למצוא מסך ענקי מעל הראש, ומוזיקה שמתנגנת בעת השימוש במעלית. המסדרון יחסית חשוך, בכוונה והזכיר לי מאוד מלון שלנתי בו לפני כמה שנים בניו יורק.  החדרים לא גדולים במיוחד ומזכירים לי שוב פעם, עיצוב ניו-יורקי, מוקפד אבל יחסית מצומצם. בכניסה לחדר ניתן למצוא מצד ימין את המקלחת והשירותים, ובהמשך המסדרון את החדר עם פינת עבודה וכמובן - מרפסת. אני מוכרח להגיד שעבדתי מהחדר במהלך היום השני ואני יכול להעיד שהאינטרנט האלחוטי מצויין וגם כי העבודה ממנו הייתה יחסית נוחה, אם כי החדר חשוך לזומים, אז יש להנדס את האורות בצורה מיטבית. עוד החדר עוצב בצורה מודרנית, לא יוקרתית אבל גם לא זולה. רשת בראון הצליחה להשאיר חותם בתחום העיצוב, וזהו לחלוטין מלון שעוצב בצורה ״בראונית״.  קטן, אבל קומפקטי. צילום: מייקי לוי כמה דברים שאהבתי בחדר: איטום האור (וילון), איטום הרעש מהחדר השכן והמיטה שהייתה נוחה מאוד. החדר עוצב בצורה חכמה, אבל עדיין אם אתם מגיעים עם שתי מזוודות גדולות, אתם צפויים להיתקל במעט אתגר בלאחסן אותם בחדר או לפתוח את שתיהן בו-זמנית. עוד פחות אהבתי את המקלחת: המקלחת עצמה הייתה גדולה ולא היה חסר מקום בכלל, אבל מדובר במקלחת פתוחה בתוך חדר המקלחת, משמע אין שום דבר שעוצר את המים, והשיפוע של האריחים לא מספיק גדול, כך שהם זולגים לכל עבר. ניתן לתקן את זה בצורה די מהירה, אבל זה אחד הדברים שהפריעו לי בעת שהתקלחתי, כשחדר המקלחת הפך לבריכה קטנה. 

השיחוק של המלון: בריכה עם תצפית לאקרופוליס ובר במחיר נגיש 

אחד מהדברים שהובילו אותי לבחירה במלון זו הבריכה על הגג. כן, אפריל זו לא בדיוק שיא העונה וזה גם מה שהוביל אחר כך לקיצור הנסיעה שלי (היום שתוכנן ליום בריכה התגלה בתור יום מעונן עם טמפרטורות נמוכות). גג המלון כולל תצפית לאקרופוליס, ולקח לי כמה שניות להבין את הפוטנציאל של הגג עם הבריכה הגדולה ומיטות השיזוף במהלך חודשי הקיץ. הבריכה בגודל בינוני, וכשהמלון יהיה בתפוסה מלאה נראה כי הבריכה תתקשה להכיל את כל האורחים, אבל בבראון מצאו לזה פיתרון. הבריכה לא עמוקה, כלומר היא יותר ״שכשוכית״, משמע האורחים ״אמורים״ להיכנס למים, להתקרר בחודשי הקיץ, ולחזור למיטת השיזוף.  תפריט משתלם, נגיש וטעים. צילום: מייקי לוי אל כל זה מצטרף תפריט משתלם על גג הבריכה, מה שהופך את החוויה לעוד יותר כיפית. לדוגמה, כוס אספרסו תעלה לכם 2.5 אירו, כוס רוזה תעלה בין 6 ל-8 אירו, וסלט יווני יעלה כעשרה אירו. אלו לא המחירים הזולים ביותר שתמצאו באתונה, אבל בהתחשב בכך שמדובר במלון יחסית מרכזי, אלו מחירים משתלמים - מאוד. עוד על יד המלון מצאתי מסעדה משפחתית שמגישה גירוס שהיה מושלם. 2.5 אירו, וגם ארוחת הצהריים הסתדרה. 

מלון שמספק תמורה מצויינת למחיר, אבל לא לחובבי היוקרה 

מדובר במלון שמספק תמורה גבוהה מאוד למחיר. גם בעת כתיבת שורות אלו בדקנו את המחירים לחודשי הקיץ ומצאנו כי הם נותרו עדיין אטרקטיביים מאוד. אם אתם מחובבי מלונות היוקרה אז ייתכן והמלון לא בשבילכם שכן החדרים מעט קטנים, אבל אם אתם מחפשים מלון צעיר, עם בריכה מצויינת ובמיקום טוב, ה-Lighthouse יהיה בחירה מצויינת. אוהבים את אתונה?  קבלו  5 המלצות קולינריות שוות באתונה - בתיאבון גג משגע עם נוף לאקרופוליס. צילום: מייקי לוי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםיווןמלונות בראוןרשת מלונות בראוןאתונהבראון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: