אא

"במקום לחבק ולעשות בדק בית, יצאה תגובה אגרסיבית שמלמדת עד כמה עמוקה התהום"

כך מגיבים הבוקר (ה') באיגוד המלונות החדש על התגובה החריפה שפרסמה התאחדות המלונות על הקמת האיגוד החדש למלונות קטנים ועצמאיים שנחשפה בפספורטניוז

ראש בראש. צילום: shutterstock ראש בראש. צילום: shutterstock
"צר לנו על הדרך בה הנהגת התאחדות המלונות הארצית מתייחסת לצעד שננקט מתוך ייאוש, של הקמת איגוד עצמאי של בתי מלון. במקום לחבק ולעשות בדק בית, יצאה תגובה אסרטיבית, שמלמדת עד כמה עמוקה התהום, שחוצה בין הרשתות הגדולות, לבין שאר הענף. עצוב וגם מביך". כך מגיבים הבוקר (ה') באיגוד המלונות החדש על התגובה החריפה של התאחדות המלונות בעקבות הפרסום בפספורטניוז על הקמת האיגוד החדש למלונות הקטנים. כפי שפורסם כאן, בהתאחדות המלונות תקפו בחריפות את הקמת הארגון החדש: ״אנו מצרים על כך שדווקא בתקופה שבה ההתאחדות פועלת ללא לאות למען גיבוש פתרונות לענף כולו הנתון במשבר העמוק בתולדותיו, פועלת קבוצה קטנה שאחד או שניים מחבריה התמודדו והפסידו בבחירות דמוקרטיות שנערכו לאחרונה, לפצל את הענף, גם לאחר שערעורם נדחה על ידי בית המשפט. מדובר למרבה הצער בצעד קטנוני, נקמני וחסר אחריות והתאחדות בתי המלון שרוב חבריה הינם בתי מלון קטנים לצד הרשתות, מתחייבת להמשיך ולפעול ללא לאות למען כלל הענף ועובדיו כפי שנעשה עד כה".

כזכור, כ-14 מלונות הודיעו עד כה על עזיבת התאחדות המלונות לטובת הקמת ״איגוד המלונות העצמאיים״, אליהם מצטרפים מלונות נוספים שלא היו חברים עד כה בהתאחדות המלונות והחליטו כעת להצטרף לאיגוד החדש.

באיגוד החדש, כפי שפורסם כאן, מאשימים את ההתאחדות הקיימת שזו דאגה רק לרשתות הגדולות בדגש על רשתות פתאל וישרוטל, ובטוחים כי הם יצליחו להגיע ל-100 מלונות חברים תחת ההתאגדות החדשה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםהתאחדות המלונות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: