אא

איזי ג'ט: "קצב גידול המיזמים יואץ ויועצם"

חברת הלואו קוסט הבריטית חתמה על הסכם שת"פ לתקופה של חמש שנים עם חממת הסטרט-אפים 'פאונדרס פקטורי' בהיקף של כמה מיליוני ליש"ט, במסגרתו תשקיע בחמישה מיזמים בשלבים מוקדמים ותיצור במשותף שתי חברות חדשות מדי שנה. מנכ"לית איזי ג'ט: "חשיבה חדשנית ויוצרת במרכז האסטרטגיה הדיגיטלית שלנו"

Shutterstock Shutterstock
איזי ג'ט, חברת הלואו קוסט הבריטית, חתמה על הסכם בהיקף של כמה מיליוני ליש"ט עם פאונרדס פקטורי (Founders Factory), חממת סטארט אפ רב-תחומית במימון תאגידי, אשר הוקמה על ידי ברנט הוברמן והנרי ליין פוקס. איזי ג'ט הודיעה כי תהיה החברה השישית וההשקעה התאגידית האחרונה, כמו גם חברת התעופה היחידה המושקעת במיזם. ההסכם המדובר הינו לתקופה של חמש שנים ובמסגרתו איזי ג'ט, כבעלת מניות בפאונדרס פקטורי, תאתר ותשקיע בחמישה מיזמים בשלבים מוקדמים ותיצור במשותף שתי חברות חדשות מדי שנה. צוות המומחים בפאונדרס פקטורי יספקו תמיכה וייעוץ למיזמים המשתתפים ויעבדו במשותף עם איזי ג'ט, על מנת לפתח ולהשיק מוצרים ושירותים חדשים בתחום טכנולוגיית הנסיעה (TravelTech). קרולין מקול, מנכ"לית איזי ג'ט: "שותפות זו הינה בעלת ערך רב עבור איזי ג'ט והנוסעים שלנו, בהצבת חשיבה חדשנית ויוצרת במרכז האסטרטגיה הדיגטלית שלנו. במהלך חמש השנים האחרונות, השקענו רבות בטכנולוגיה דיגיטלית על מנת לשנות את חברת התעופה ואת חוויית הלקוח של הנוסעים שלנו. החיבור בין הצוות המוכשר של איזי ג'ט עם הדור הבא של יזמים פורצי הדרך, ימשיך לספק חשיבה רעננה ולחשוף הזדמנויות חדשות. אנחנו כבר ידועים בחדשנות שלנו - בין אם זה ביישומון זוכה הפרסים עם 17 מיליוני הורדות, טכנולוגיית 'המארח הדיגיטלי' בנמלי התעופה או השימוש שלנו ברחפנים לעבודות תחזוקה במטוסים". והוסיפה: "העבודה עם פאונדרס פקטורי, שנועדה לפתח הזדמנויות חדשות בתחום שירותי טכנולוגיית הנסיעה, תסייע לנו לספק טיסה קלה וברת השגה".
מנכ"לית איזי ג'ט, קרולין מקולמנכ"לית איזי ג'ט, קרולין מקול
מנכ"לית איזי ג'ט, קרולין מקול. "שותפות זו בעלת ערך רב עבור החברה"   ברנט הוברמן, אחד המייסדים ויו"ר מועצת המנהלים, פאונדרס פקטורי, אמר בתגובה לשת"פ: "אנו בטוחים כי במשותף, נוכל לתמוך בדור הבא של חדשנות בתחום טכנולגיית הטיסה, על ידי העצמת הפן הדיגיטלי, תחומי המידע, השירות המותאם אישית, מציאות מדומה, בינה מלאכותית, חדשנות בתחום הסחר האלקטרוני וטכנולוגיית המימן". איזי ג'ט תהיה גם חלק מחבר המנהלים של פאונדרס פקטורי ותיוצג על ידי ג'יימס מילט, ראש תחום הדיגיטל באיזי ג'ט.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Bizחדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: