אא

איירופלוט הוצאה מברית התעופה SkyTeam

בהודעה לעיתונות, שפורסמה באתר הרשמי של קבוצת התעופה, SkyTeam הודיעה כי חברת התעופה הלאומית של רוסיה אינה חברה עוד בברית התעופה הבינלאומית

מטוסי איירופלוט בנמל שרמטייבו במוסקבה. צילום: shutterstock מטוסי איירופלוט בנמל שרמטייבו במוסקבה. צילום: shutterstock

SkyTeam הודיעה על השעיית החברות של איירופלוט בהצהרה רשמית: "SkyTeam ו-Aeroflot הסכימו להשעות זמנית את החברות ב-SkyTeam של חברת התעופה. אנו פועלים להגביל את ההשפעה על הלקוחות ונודיע לאלה המושפעים על כל שינוי בהטבות ובשירותים של SkyTeam.

." SkyTeam היא אחת משלוש הבריתות הגדולות של חברות התעופה העולמיות יחד עם Star Alliance ו-Oneworld. כיום היא כוללת 19 חברות תעופה בינלאומיות בארבע יבשות, וביניהן: אייר פראנס ו-KLM, דלתא אייר ליינס, קוריאן אייר, אייר אירופה, קניה איירווייס, צ'יינה איירליינס, גארודה אינדונזיה ועוד.

בכירי אירופלוט אישרו את השעיית החברות של חברת התעופה בברית. לדברי חברת התעופה, היא פועלת למזער את ההשפעה של החלטה זו על הלקוחות. עם זאת, חברת התעופה הרוסית לא מפסיקה להשתמש בסימנים מסחריים, מוצרים ושירותים של SkyTeam, אך עשויות לחול הגבלות מסוימות על ההרשאות של הברית בטיסות איירופלוט.

לפני הפלישה הרוסית לאוקראינה טסה חברת התעופה ל-146 יעדים ב-52 מדינות, לא כולל הסכמי השיתוף והקוד-שייר עם חברות אחרות. החל מה-8 במרץ 2022, עקב הסנקציות הבינלאומיות, איירופלוט טסה רק ליעדים ברוסיה ובבלארוס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםקוריאן אייראייר פראנס KLMדלתא אייר ליינס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: