אא

כדאי ללמוד: אייר קנדה מציגה את השלבים העיקריים בתוכנית התאוששות התעופה

חברת התעופה הקנדית כבר מפעילה יותר עובדים מאשר לפני מגפת הקורונה, מקלה על הנוסעים בסדרת צעדים, כשמטרה היא להאיץ, להגמיש ולקצר את התהליכים בנמלי התעופה

אייר קנדה. צילום: 123rf אייר קנדה. צילום: 123rf
נציגים בכירים באייר קנדה נפגשו עם שר התחבורה הקנדי, סיכמו את הצעדים החיוניים להחזרת העסקים לשגרה, והחברה פרסמה מהלכים מרכזיים בתוכנית ההתאוששות שלה לענף התעופה במדינה. מייקל רוסו, נשיא ומנכ"ל אייר קנדה, אמר: "באייר קנדה אנחנו יודעים שכל נסיעה חשובה, ואפילו יותר היום, שכן רבים טסים לראשונה מזה שנתיים ויותר כדי לראות אהובים או לצאת לחופשה שציפו לה בכיליון עיניים. אנו נחושים לא לאכזב והתכוננו זמן רב לעלייה בנסיעות הקיץ, כולל תיאום עם שותפינו בתעשייה". המהלך המרכזי של אייר קנדה הוא העסקה מחודשת של עובדים. מגפת הקורונה פגעה קשות באייר קנדה. בשיאה של המגפה אייר קנדה נאלצה לפטר עובדים, ובינואר 2021 פיטרה החברה 1,700 מעובדיה. עם זאת, חברת התעופה הגדולה בקנדה הודיעה השבוע כי החזירה את כל עובדיה שנותרו מובטלים. נכון לעכשיו, אייר קנדה מעסיקה 32,000 עובדים, לעומת כ-33,000 לפני המגפה, תוך שהיא מפעילה כ-80% מלוח הזמנים שלה, כפי שהיה ביוני 2019. בנוסף להחזרת העובדים אייר קנדה שכרה למעלה מ-2,000 עובדים חדשים כדי לעזור ללקוחות בשטח בשאלותיהם. גם עובדים מבסיסים אחרים הועברו כדי לשרת שדות תעופה ספציפיים, כולל ניצול של עובדי מטען כדי לסייע בטיסות הנוסעים בנמל התעופה. כמו כן, אייר קנדה קבעה צעדים חיוניים רבים כדי לסייע להתאוששות, כולל אפשרות נרחבת לנוסעים לבצע שינויים בטיסות, לבקש החזר או להזמין מחדש את מסלולי הנסיעה שלהם תוך מספר דקות באמצעות האפליקציה או האתר של אייר קנדה. אייר קנדה הציגה זמני חיבור מוגדלים למעבר מטיסות מיעדים בינלאומיים להתחברות ליעדים מקומיים של 30 דקות נוספות בטורונטו ובמונטריאול, מה שנותן ללקוחות ולכבודה שלהם זמן נוסף להתחבר. לנוסעים שטסים דרך טורונטו פירסון יש אפשרות לגמישות רבה יותר בנסיעות ואף לדחות את מועד הטיסה שלהם ב-48 שעות. אייר קנדה גם רכשה רכבי קרקע נוספים כדי לשפר את יעילות הטיפול בנוסעים בנמל התעופה ולהאיץ את התהליך לקראת הטיסה. "כפי שכל העסקים ברחבי העולם מגלים, כי הפעלה מחדש לאחר מגפת הקורונה היא משימה מורכבת ביותר, אנו מעריכים מאוד את ההבנה והסבלנות של הלקוחות שלנו בזמנים מתסכלים אלה. אני מודה לעובדים המסורים שלנו, שעובדים קשה כדי לשרת את הלקוחות שלנו", ציין מייקל רוסו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאייר קנדהטורונטומונטריאול

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: