אא

איך לבחור מזוודות טרולי כמו שצריך?

לאן אתם מתכננים לטוס בזמן הקרוב? בין אם אתם מטיילים באירופה הקלאסית, במזרח הרחוק או בכל יעד אחר יהיה עליכם לרכוש מזוודה מתאימה. מציאת מזוודת טרולי היא לא כל כך פשוטה כמו שאולי נדמה לכם בתחילת הדרך

צילום: freepik צילום: freepik
מזוודת טרולי היא בעצם המזוודה שאיתה אתם אמורים לעלות למטוס. במזוודה הזאת תוכלו לשים את כל החפצים שתזדקקו להם בטיסה עצמה. יש כאלה שמוכרחים שחלק לא קטן מהמוצרים האישיים יהיו בהישג יד. בנוסף תוכלו לשמור במזוודה הזאת את כל החפצים יקרי הערך, אלה שאתם צריכים שיהיו קרובים אליכם. אך לפני שאתם אורזים מזוודות שכאלה, יהיה עליכם לרכוש אותן.

מהו הגודל הרצוי של המזוודה?

מזוודות מהסוג הזה הן מזוודות קטנות, כאלה שניתן יהיה להכניס למטוס עצמו. אך עדיין גם בהקשר הזה תוכלו למצוא לא מעט גדלים ולא מעט צורות. מצד אחד תרצו לרכוש מזוודה שלא תסרבל אתכם יתר על המידה, ומצד שני כזאת שתהיה מספיק גדולה. לכן תנסו לבחור את הגודל שיתאים לכם ושלא יקשה עליכם. תוכלו לבחון מספר אפשרויות שונות עד אשר תמצאו את הגודל האולטימטיבי. בכל חנות שמוכרת מזוודות תוכלו למצוא מזוודת טרולי בגודל שונה ובצורה מעט אחרת.

האם תעדיפו מזוודה קשיחה או רכה?

עוד שאלה שתצטרכו לספק עליה מענה היא מידת הקושי של המזוודה. כיום תוכלו למצוא היצע אין סופי של אפשרויות שמהן תצטרכו לעשות את הבחירה הנכונה. מזוודה קשיחה היא מזוודה ששומרת בצורה טובה יותר על החפצים שמאוחסנים בתוכה. אך מצד שני היא תהיה הרבה פחות גמישה כאשר תכניסו אליה מוצרים שונים. מזוודת טרולי רכה עשויה להיות קצת פחות מגנה, אך היא תהיה מאוד גמישה. מוטב כי תבחנו את שתי האפשרויות על מנת שתוכלו לעשות את הבחירה שתהיה נכונה לכם.

כמה גלגלים יהיו למזוודה?

מזוודות נבדלות גם מבחינת כמות הגלגלים שיהיו להן. כאשר יש מזוודת טרולי שמגיעה עם שתי גלגלים ומזוודה אחרת שיכולה להגיע אם ארבע גלגלים. ההבדל העיקרי יהיה בדרך שבה תסחבו את המזוודה כל הדרך אל המטוס. יש כאלה שמעדיפים לסחוב את המזוודה בשיפוע אחרים מעדיפים לסחוב אותה ישרה. הכי חשוב שיהיה לכם קל לקחת את המזוודה לכל מקום שאליו תרצו להגיע. לעיתים יהיה עליכם לסחוב את המזוודה הרבה מעבר למה שחשבתם. לכן תרצו לדעת כי האופן שבו תסחבו אותה יהיה האופן שנכון לכם.

כמה המזוודה שוקלת?

אם אתם יוצאים לטיולים בארץ, יהיה לכם פחות חשוב לדעת כמה המזוודה שוקלת. אך לטיולים בחו"ל המשקל הוא קריטי, בטח כאשר תרצו לשלוח את המזוודה לבטן המטוס. ישנה מגבלה מסוימת בהקשר של המשקל, ולכן תרצו למנוע מעצמכם אי נעימות. אם המזוודה שוקלת הרבה זה יגרום לכם שלא תוכלו להעמיס עליה יותר מידיי. מהסיבה הזאת לא מעט חברות דואגות לייצר כיום מזוודות נוחות וקלות. כאלה שתוכלו לסחוב אותן ללא בעיה, וגם להרים אותן לכל מקום. תזכרו כי את הטרולי אתם צריכים לסחוב ביחד אתכם ולכן לא תרצו שהוא יהיה כבד מאוד. מזוודות כבדות יהיו ברוב המקרים כאלה שיסרבלו אתכם מאוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מזוודות טרוליתוכן פרסומי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: