אא

איך מוזילים את החופשה משפחתית?

חופשה בחו"ל היא אף פעם לא עניין זול, וכאשר מתכננים לטוס עם כל המשפחה (ובעיקר עם ילדים), אין ברירה אלא להתכונן להוצאה כבדה. אל דאגה, בהחלט יש דרכים להקל על עצמכם ולעמוד בתקציב הזמין עבורכם. אספנו לכם כמה טיפים, שיעזרו לכם להוזיל את החופשה המשפחתית הבאה \\ תוכן פרסומי

צילום: FREEPIK צילום: FREEPIK

הנחות, הנחות, הנחות

אנחנו כנראה לא מגלים לכם פה את אמריקה, כי זה כמובן נכון לכל תחום ולכן זמן, אבל כדאי להשתמש בכמה שיותר הנחות. החל מניצול נקודות טיסה להוזלת הטיסה (במקרים מסוימים, הנקודות יכולות לשמש גם להוזלה של המלון, השכרת רכב, מסעדות וכו'), דרך מציאת חבילות משפחתיות למגורים ואטרקציות ועד הטבות עבור פעילויות שונות במהלך החופשה.

תזמון הוא הכל

ברור לנו שעם ילדים, אתם מעדיפים ובדרך כלל יכולים לטוס רק בחופשות הגדולות שלהם מהלימודים - החופש הגדול בקיץ, פסח, חנוכה וחגים אחרים. למרות זאת, אם אתם בכל זאת מסוגלים לארגן חופשה בעיתוי אחר, תרוויחו בגודל מבחינת מחירי הטיסות, המלונות וכל שאר מרכיבי החופשה, בזכות הביקושים הנמוכים. כמו כן, אם יש לכם אפשרות לנהוג באופן ספונטני, אתם תמיד יכולים לחפש דילים של הרגע האחרון, ולעלות על המטוס מאושרים, בידיעה שהשגתם חופשה זולה ונפלאה למשפחה.

לא חייבים לנפוש כמו כולם

כבר הזכרנו את העובדה כי ביקוש מעלה את המחירים. אפשר להימנע מכך לא רק על ידי תזמון נכון, אלא גם באמצעות בחירת אתרים לא מתויירים מדי ופחות מוכרים. גם בלי להגיע למקומות אליהם כולם הולכים, תוכלו למצוא אטרקציות, נופים ומקומות לינה נהדרים, במחירים הרבה יותר נוחים. בתור בונוס, הילדים שלכם ירגישו שהם מקבלים חופשה מיוחדת במינה, מה שמוביל אותנו לטיפ הבא.

תהפכו את החופשה להרפתקה של ממש

כדי לחסוך, אתם יכולים לוותר על לילה או שניים במלון (או תנאי מגורים נוחים אחרים), ולחשוב על פתרונות יצירתיים. דרך מצוינת לקזז עלויות ובמקביל לייצר זיכרונות מתוקים לילדים ולמשפחה כולה היא לבלות לילה בנסיעה ברכבת, בין שתי נקודות במסע שלכם. לחילופין, אתם יכולים לשכור קרוואן, להתחלף בנהיגה בין המבוגרים ולאפשר לילדים לישון בצורה ייחודית.

טבע לא עולה כסף

טוב, אז זה לא לגמרי נכון. ביקור בשמורות ובאתרי טבע מסוימים עשוי להיות כרוך בדמי כניסה, אבל אין ספק כי שילוב של טבע רב בחופשה הוא זול יותר, לעומת מרבית הפעילויות האחרות שניתן לבצע עם הילדים. תחקרו ביחד את אוצרות הטבע ואת הנופים המרהיבים במדינה אליה אתם טסים, תכננו טיולים יומיים או ארוכים יותר, אז תוכלו לשלב גם קמפינג, ולהוזיל את הלינה.

תישנו בבתים של אחרים

פחות מתחברים לטבע? זה לא אומר שאם צריכים להשקיע במלונות יקרים. חפשו דירות של אנשים, אשר מוצעות עבור נופשים, ותבחרו בדירה שממוקמת היטב ומסוגלת לספק את כל הצרכים שלכם. תוכן פרסומי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טיולי משפחותתוכן פרסומי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: