אא

השנה יותר מתמיד – אילת כיעד התיירות האולטימטיבי

אילת היא אחד מיעדי התיירות המרכזיים והפופולריים ביותר בישראל. האטרקציות המרכזיות באילת הם מזג האוויר, הים האדום ושוניות האלמוגים. באילת יש שפע מלונות לנופש משפחתי // תוכן פרסומי

צילום: איה בן עזרי צילום: איה בן עזרי
מאז ומתמיד נחשבה אילת לאחד מיעדי התיירות המרכזיים והפופולאריים ביותר בישראל, הן עבור תיירים זרים והן עבור ישראלים. השנה, לאור המצב השורר (עדיין) ברחבי העולם ולאור העובדה כי ענף התיירות נפתח מחדש לפעילות בישראל, נראה כי מעמדה של אילת זוכה לחיזוק נוסף ועיר התיירות הדרומית הופכת ליעד פופולארי ואולטימטיבי עוד יותר. מה יש לאילת להציע לנו עם היציאה משנת הקורונה, לאורך מרביתה לא יכולים היינו לצאת אפילו לנופש, אפילו לא ללילה אחד?

נופש באילת – הנופש האולטימטיבי

אז למי שהספיק לשכוח – מה יש לנופש באילת להציע לנו שהוא כל כך אטרקטיבי ומבוקש? ובכן, בתור התחלה מזג האוויר באילת בעונת האביב הוא מושלם, וגם בקיץ כשחם במיוחד נחמד להיות בסביבה של ים מרהיב ובריכות שחייה מפנקות. באילת שפע מלונות עם כל הפינוקים והאטרקציות האפשריות, אך כמובן שהאטרקציה הגדולה מכולן באילת היא זו הטבעית: ים סוף. שוניות האלמוגים של ים סוף הן המפוארות ביותר בעולם כולו (וזו אינה הגזמה!) והשילוב של החיים התת ימיים העשירים כל כך יחד עם הרי אדום המרשימים כל כך יוצר סביבה מרהיבה ביופייה וכזו אליה מלווה תחושה מרנינה ומהנה חסרת תחליף. כמובן שמשפחות עם ילדים ימצאו באילת שלל עצום של אטרקציות שונות, הן במלונות והן מחוץ להם, כך שלכל בני המשפחה יהיה מה לעשות, ממה ליהנות והיכן להתפנק. ההורים יכולים לעשות בטן גב כל היום ולא לדאוג להעסיק את הילדים או לבשל, הילדים יכולים לשחק ולהשתולל בלי הפסקה וגם בני נוער ימצאו לא מעט עניין בבירת התיירות הדרומית של ישראל.

לבוא למלון באילת ולשכוח מהקורונה ומהצרות

מכל בחינה אפשרית תמיד נופש באילת הנופש האולטימטיבי, אך נראה כי ספציפית כיום מקבלת קביעה זו תוקף משנה. זאת בגלל שנת הסיוט שעברה על כולנו ועל העולם כולו עם מגפת הקורונה אשר שיתקה את החיים ברחבי הגלובוס והקפיאה לחלוטין את עולם התיירות. נכון לאביב 2021, מבצע החיסונים הנרחב שמיושם בישראל מביא לפתיחה הדרגתית ומלאה יותר ויותר של המשק (ולכן גם של ענף הצרכנות והתיירות), בעוד בשאר העולם מבצעי החיסונים מדשדשים מאחור וענפי התיירות עדיין סגורים. מאחר וחו"ל עדיין אינו באמת אופציה אטרקטיבית לחופשה, מרחב האפשרויות שלנו מצטמצם בעיקר לאתרי התיירות המקומיים כאן בישראל. לכן הופך נופש באילת לאופציה אטרקטיבית עוד יותר – בעוד מרבית העולם עדיין תקוע בסגרים ובכלכלות מוקפאות למחצה, אנחנו יכולים ליהנות מאביב ישראלי מושלם בבירת התיירות המפנקת והמאובזרת לעילא של ישראל – אילת. הזמנת מלון באילת יכולה לפתור עבורכם את כל הצרות ולספק למשפחה הזדמנות מיוחלת כל כך לנופש משותף, לאחר שנה קשה מנשוא בה לא נפשנו כמעט כלל. הזמינו מלון באילת ופשוט בואו ליהנות ולשכוח מהקורונה, וכל הקשיים והאתגרים של השנה האחרונה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אילתתוכן פרסומי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: