אא

''אין קסמים בתיירות – מי שקונה בזול גם מקבל זול''

עשרות טיולים מאורגנים היוצאים מדי שנה מציבים את ''מסעות'' לאחת מחברות הטיולים הגיאוגרפיים הגדולה בישראל. מנכ''ל החברה, גיא רווה: ''מציעים מגוון רחב של יעדים עם מדריכים ושירותי קרקע ברמה גבוהה. לא מוכנים להתפשר על איכות''

מסעות|גיא רווה מסעות|גיא רווה
12 שנים מאז הוקמה ''מסעות'' - חברת הטיולים הגיאוגרפים מבית ''אמסלם טורס'', ניכר כי מדובר כיום באחת השחקניות המרכזיות בשוק הטיולים הגיאוגרפיים אשר מוציאה מדי שנה אלפי ישראלים לגלות אחר יעדים חדשים ומופלאים ברחבי העולם. מנכ''ל החברה, גיא רווה, מספר בראיון ל-''פספורטניוז'' על ההתפתחות המואצת שעברה החברה ועל היקף הפעילות המוצע בה כיום לקהל הלקוחות: ''אנחנו מגדירים את עצמנו כחברת תיירות המתמחה בטיולים גיאוגרפיים לקבוצות. הפעילו שלנו היא בכל יבשות העולם, וכוללת עשרות קרוזים מאורגנים (אוסטרליה וניו זילנד, איסלנד, יפן וקוריאה, ניו אינגלנד), טיולים לאוהבי לכת (צרפת, פורטוגל, אירלנד, דרום ספרד ועוד), מסעות חקר עם דגש על האוכלוסייה המקומית (הודו, יפן, סרילנקה, אלבניה, מקדוניה) והיד עוד נטויה. למעשה, אנחנו מוציאים טיול גיאוגרפי כל יומיים בממוצע''.

גיא, מה מייחד את חברת ''מסעות''?

''אני חושב שהערך המוסף שלנו בחברה היא רמת אמינות גבוהה מאוד ויחס אישי עם הלקוח. צברנו מוניטין במשך 12 שנות פעילות בקרב הלקוחות וזה לא דבר שהולך ברגל. אוסיף לכך מדריכים ושירותי קרקע ברמה הגבוהה ביותר, וכן אלפי אנשים בשנה שיוצאים איתנו לטיולים וחוזרים עם חיוך. אני מאמין שהמסלולים שלנו הם מסלולים טובים שמספקים את האופרציה הנכונה עם ארוחות ומגוון רחב של פעילויות, מרכיבים שהם מהותיים עבור התייר הישראלי''.

אתם נמצאים בצמרת חברות הטיולים הגיאוגרפיים בישראל. מה הלאה?

''אנחנו שואפים להיות החברה הגדולה בישראל. החברה זוכה לאחוזי גידול מרשימים בכל שנה, ובמקביל משקיעה רבות בקשר עם הלקוחות. יש לנו קשר הדוק הן עם סוכני הנסיעות והן עם עשרות אלפי לקוחות, שחלק נכבד מהם הם לקוחות חוזרים. אנחנו למעשה החברה הגיאוגרפית היחידה שמוציאה מספר סיורים לימודיים בשנה לסוכני נסיעות, וזאת מתוך רצון לחשוף את עצמינו בפניהם. רק בשנה האחרונה הוצאנו סיורים לימודיים לקירגיסטן, אזרביג'אן, המדינות הבלטיות ועוד. התגובות היו נהדרות''.

לאיזה פלח שוק ''מסעות'' פונה כיום?

''אנחנו פונים לפלח שוק ממוצע של גיל 65 ומעלה. אני לא מתבייש לומר שאנחנו פונים לשוק של חובבי טיולים ותיירות ממעמד סוציואקונומי מסוים, אנשים שיש להם זמן לחקור ולגלות את העולם. אנחנו דוגלים עבורם בגישה של אחרי שנים של עבדה מאומצת, כעת הגיע הזמן שלהם ליהנות, או כמו שרבים מגדירים זאת – פחות ירושה לנכדים''.

כיצד תגיב לאלו שמגדירים אתכם כחברה בעלת מחירים גבוהים משמעותית מהממוצע בשוק.

''אני לא מתכחש לזה. יש לנו מחירים גבוהים עבור טיולים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר. אלו דברים שעולים כסף. אין קסמים בתיירות. בסופו של יום מי שקונה בזול גם מקבל זול. הקהל שלנו יודע להעריך את הטיולים המושקעים, את היעדים ואת המדריכים שנבחרים בקפידה''.

אתה מנהל את ''מסעות'' תחת המטריה הרחבה של אמסלם טורס. האם אתה זוכה לאמון מלא?

''זה המקום והבמה להגיד תודה ענקית ליעקב אמסלם, אחד האנשים שאני חייב להם את ההתקדמות שלי ושל ''מסעות'' בענף. אני לא מכיר אדם שעובד קשה יותר ממנו. כל מה שהשיג בחיים עשה ב-10 אצבעות ועל כך הוא ראוי להערכה גדולה. יעקב הוא מהבוסים שפשוט תענוג לעבוד עבורם. הוא תמיד ייתן לך תמיכה, עצה טובה והכי חשוב גב, גם כשקשה. אלו דברים חשובים כאשר אתה מרים מחלקה ויודע שברקע יש לך בעל בית שסומך עליך ב-100 אחוז ונותן לך עצמאות מוחלטת''.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםמסעות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: