אא

איסתא מציעה הגעה לבדיקת קורונה חינם בבית לרוכשים חבילת נופש בחו"ל

איסתא בדקה ומצאה כי ישראלים חוששים לטוס היום בגלל הגעה לביה"ח לביצוע בדיקת קורונה לפני טיסה ותוצאה חיובית לקורונה שתגרור דמי ביטול גבוהים. איסתא מציעה: בדיקת קורונה בבית הלקוח והחזר מלא בגין ביטול חופשה במקרה של תוצאה חיובית

בדיקת קורונה. צילום: 123 בדיקת קורונה. צילום: 123
תכנית איסתא לעידוד יציאה לחו"ל בעידן הקורונה: חברת הנסיעות הוותיקה מציעה החל מהיום (ד') הגעה בחינם לביתם של הרוכשים חבילות נופש בחו"ל לצורך בדיקת קורונה שתעלה 297 שקל לאדם. זאת ועוד, איסתא מתחייבת להחזר מלא וללא דמי ביטול של חבילות לחו"ל במקרים של תוצאה חיובית לקורונה. את הבדיקות של ללקוחות איסתא תבצע חברת ״איכילוב well” במעבדות המתקדמות בבית החולים איכילוב. לדברי אסף גורן, מנכ"ל איסתא ישראל, איסתא ערכה באחרונה בדיקה בקרב לקוחותיה במטרה לאתר את החסמים העיקרים לטיסות לחו"ל ומהבדיקה עלו שני חסמים עיקרים: הראשון, חשש מתוצאות חיוביות לקורונה והפסד של אלפי שקלים; והחשש השני, הגעה לבתי החולים לביצוע הבדיקה. לדברי גורן, איסתא עמלה בשבועות האחרונים כדי למצוא את הפתרון האולטימטיבי והחליטה להנגיש את הבדיקות עד לביתם של הנוסעים ובנוסף להבטיח כי במידה וימצאו חיובים לקורונה כספם יוחזר להם במלואו. נמסר כי ההחזר הכספי יהיה עד סכום של 1,500 דולר לאדם. המבצע תקף ליוצאים עד 15 באוקטובר 2020 לחבלות נופש בכל היעדים.
איסתאאיסתא
החזר מלא עד 1,500 דולר לאדם. אסף גורן, מנכ"ל איסתא. צילום: יחצ חברה לדברי פרופ' יצחק שפירא, המנהל הרפואי של "איכילוב Well", החברה הוקמה כחברת בריאות חדשנית הממוקדת בלקוח, במטרה לספק תכניות בריאות לשיפור חייהם של האנשים. שת"פ עם חברת איסתא במתן בדיקות קורונה VIP מהווה נדבך נוסף באסטרטגיה של החברה לספק שירותי בריאות בסטנדרט בית חולים המותאם לצרכים של הלקוח המודרני". בתוך כך, אמריקן אקספרס, חברה בת של איסתא, תציע ללקוחותיה העסקיים הגעה לבדיקות קורונה ללא תשלום במקום העבודה במידה ויבוצעו 4 בדיקות ויותר. יגבה תשלום של 297 שקל עבור הבדיקה עצמה בדומה למבצע ללקוחות פרטיים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםאיסתא

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: