אא

איתיחאד איירווייס כבר כאן: מדוע כדאי לנו לטוס בחברת התעופה עתירת המוניטין?

חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות הערביות מציעה לנוסעים ולסוכני הנסיעות הישראלים מגוון יתרונות והטבות בטיסה לאבו דאבי וממנה לכל רחבי העולם

הדריימליינר של החברה. צילום: איתיחאד איירווייס הדריימליינר של החברה. צילום: איתיחאד איירווייס

החודש החלה איתיחאד איירווייס, חברת התעופה עתירת המוניטין ועטורת הפרסים הבינלאומיים, החברה הלאומית של אבו דאבי ואיחוד האמירויות הערביות, להפעיל את הקו הסדיר בין אבו דאבי לתל אביב.

מאז נוסדה בשנת 2003, איתיחאד איירווייס נחשבת לאחת מחברות התעופה המתקדמות והמשובחות בעולם, מדורגת בצמרת הגבוהה של חברות התעופה הבינלאומיות ומדי שנה זוכה במגוון פרסים ואותות הצטיינות של תעשיית התעופה העולמית.

בשלב ראשוני זה החברה מציעה שתי טיסות שבועיות בקו בין אבו דאבי לתל אביב, והתוכנית של החברה להגדיל את התדירות לטיסה יומית בעתיד הקרוב עם הרגיעה בהתפשטות מגפת הקורונה. הטיסות בקו פועלות בימי ראשון ורביעי בשעות נוחות: המראה מאבו דאבי ב-10:05, המראה מתל אביב ב-15:15. בקו לתל אביב מפעילה החברה את מטוס הדרימליינר החדיש 787-9 ובו שתי מחלקות: מחלקת ביזנס סטודיו – 28 מושבים, ומחלקת תיירים - 262 מושבים חכמים מתכווננים עם מרחב גדול.

בריאות ובטיחות

בימים אלה כשמגפת הקורונה עדיין לא שככה, איתיחאד איירווייס מציבה את בטיחות ובריאות הנוסעים ואנשי הצוות בראש מעייניה. איתיחאד נקטה צעדים על מנת להבטיח כי הסטנדרטים הגבוהים ביותר של היגיינה ובטיחות יישמרו בכל טיסה. כל מטוס עובר ניקוי מקיף לפני כל טיסה, תוך התמקדות במשטחים בהם נוגעים לרוב, כולל: שירותים, מושבים, חגורות בטיחות, מגשי שולחנות ומסכי בידור. כל המטוסים בצי של איתיחאד איירווייס מצוידים במערכות סינון אוויר באיכות דומה לזו של חדרי ניתוח בבית חולים וזרימת האוויר היא רציפה לאורך כל הטיסה.

כל האורחים בלא יוצא מן הכלל חייבים להציג בדיקת PCR שלילית לפני הטיסה. ערכות בריאות ניתנות חינם לכל אורח, וכוללות מסכת פנים, כפפות וג'ל ידיים. כל הדיילים מחוסנים נגד קורונה ולובשים ציוד מגן אישי במהלך הטיסה, בעוד כל האורחים עוטים מסכות פנים. לרשות האורחים עומדים שגרירי בריאות מיומנים בעת ביצוע הצ'ק-אין, הסריקה הביטחונית והעלייה למטוס, ובמהלך הטיסה הם מוודאים כי מתקיימים במטוס אמצעי ההיגיינה המוגברים, וכי לרשות האורחים כל המידע הדרוש, כמו גם עצות מועילות כאשר הם מגיעים ליעדם.

ביטוח קורונה - כיסוי ביטוח הבריאות העולמי נגד קורונה כלול בכל הזמנת טיסה של החברה עד 30 בספטמבר 2021, ומעניק לנוסעים שקט נפשי בזמן שהם מטיילים בעולם. אם נוסע מאובחן כחולה קורונה בזמן שהותו בחו"ל במשך 31 יום לאחר הטיסה, החברה מכסה את ההוצאות הרפואיות ועלויות הבידוד הנדרשות. צילום: איתיחאד איירווייס

בטיסה

איתיחאד קוראת לנוסעיה אורחים, כפי שהדגשנו, וכך היא גם מתייחסת אליהם במיטב מסורת האירוח הביתית והלבבית. מאות שעות של סרטים חדישים, תוכניות טלוויזיה וסדרות חדשות מצפות לאורחים במערכת הבידור החדשנית. מזון ומשקאות כלולים בכל התעריפים של החברה ומוגשים חינם בכל טיסה, והאורחים יכולים לבחור את מנות המזון והמשקה האהובים עליהם. המעוניינים במזון כשר יכולים להזמין ארוחות כשרות ללא עלות עד 24 שעות לפני הטיסה. תשומת לב מיוחדת מוקדשת למשפחות ולילדים. ארוחות מיוחדות לילדים ניתן להזמין עד 24 שעות לפני הטיסה, ובמהלך הטיסה הם נהנים ממגוון סרטים חדשים, תוכניות טלוויזיה ומשחקים.

בנמל התעופה באבו דאבי

לפני כל טיסות איתיחאד האורחים המגיעים לנמל עוברים בדיקת חום ובדיקת קורונה, ועליהם לשמור על ריחוק חברתי של 1.5 מ' בתורים. כל האורחים המגיעים בטיסה לאבו דאבי עוברים בנמל התעופה סינון תרמי ובדיקת קורונה PCR. טרקלין העסקים של איתיחאד בטרמינל 3 פתוח לרשות הנוסעים. עקב מגבלות הקורונה, כל שאר הטרקלינים בנמל אבו דרבי סגורים, והם ייפתחו מחדש בהקדם כאשר יתאפשר. כמו כן מגוון של מסעדות ובתי קפה וחנויות דיוטי פרי פתוחים בנמל התעופה, ובכולם נשמרים אמצעי הבטיחות. ברחבי הטרמינל מפוזרות נקודות טעינה למכשירים ניידים והאורחים נהנים מאינטרנט אלחוטי חינם. צילום: איתיחאד איירווייס

אבו דאבי ומעבר לה

אבו דאבי, בירת איחוד האמירויות הערביות והשער לאיחוד האמירויות, היא עיר תוססת, מודרנית וקוסמופוליטית, בה הישן משתלב עם החדש. באבו דאבי ניתן לבלות חופשה קצרה בחופים לבנים שטופי השמש כל השנה, או ליהנות מחופשה ארוכה בעיר רבת הגוונים. מלבד בילויים והנאה מחופי הים, אבו דאבי היא גם עיר של תרבות, בה אתרים היסטוריים ונופי מדבר משתלבים בחוויה יוצאת דופן. אם תרצו להצטרף לטיסת המשך מאבו דאבי, איתיחאד מציעה לאורחים מישראל טיסות קישור ליותר מ-40 יעדים ברחבי אסיה, אוסטרליה, הודו והמזרח התיכון. ואם חשקה נפשכם לבקר דווקא באמירות דובאי, איתיחאד מציעה שירות הסעה חינם בין נמל התעופה הבינלאומי של אבו דאבי למרכז מזאיה, הממוקם בלב דובאי וקרוב לאטרקציות המרכזיות בעיר. רק אנא דאגו להזמין מקום בהסעה לפחות 24 שעות לפני ההגעה לנמל אבו דאבי.

SUPERSELLER – למען סוכני הנסיעות

תוכנית הנאמנות הייחודית של איתיחאד לסוכני נסיעות הושקה בישראל לאחרונה. סוכן הנסיעות, כחבר בתוכנית SUPERSELLER אתה יכול להרוויח מיילים של איתיחאד בכל פעם שאתה מבצע הזמנה באתר איתיחאד, ואז להשתמש בהם כראות עיניך: חופשת החלומות שלך, שדרוג במחלקת הנוסעים במטוס או הטכנולוגיה האחרונה בחנות התגמולים שלנו. בשיתוף איתיחאד איירווייס

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טיסות לאמירויותאיתיחאד איירווייזפספורט UAE - GCC

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: