אא

אלרוב נדל"ן: לא צפויים השנה עודפים תפעוליים ממלונות מצודת דוד וממילא

בגין מלונות מצודת דוד וממילא הירושלמים נרשם שערוך שלילי של כ-95.5 מיליון שקל. סיימו את הרבעון הראשון של 2020 עם עודף תפעולי של 2 מיליון שקל

מלון מצודת דוד. צילום: יח"צ מלון מצודת דוד. צילום: יח"צ

בגלל הקורונה, אלרוב נדל"ן רשמה שערוך שלילי בסך של כ-95.550 מיליון שקל בגין המלונות שבבעלות הקבוצה: ממילא ומצודת דוד הירושלמים. כך עולה מהערכת השפעת נגיף הקורונה על שוויים של נדל"ן להשקעה של החברה ליום ה-31 במארס השנה.

החברה מעריכה כי פתיחת המלונות של הקבוצה בירושלים  צפויה במהלך החודשים יולי ואוגוסט הקרובים.  להערכתם של מעריכי השווי החיצוניים של החברה, השפעת נגיף הקורונה על שווי הנכסים הינה לטווח קצר וההערכה היא כי לא תהיה השפעה מהותית בטווח הארוך, בשים לב כי התאוששות של ענף התיירות לא תהיה מידית. החברה מעריכה עוד כי בשנה הקרובה לא יתקבלו עודפים תפעוליים מהמלונות. בשנה השנייה לתחזית, העודפים התפעוליים שיתקבלו יהיו בדומה לשנים 2017-2108 בהתאם למאפיינים העסקיים של כל אחד מבתי המלון. בשנה השלישית לתחזית ואילך העודפים התפעוליים שיתקבלו יהיו דומים לשנים 2018-2019. בהתאם למאפיינים העסקיים של כל אחד מבתי המלון.

מלונות מצודת דוד וממילא סיימו את הרבעון הראשון של 2020 עם עודף תפעולי של 2 מיליון שקל לעומת עודף תפעולי של 5 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2019. את 2019 כולה סיימו המלונות עם עודף תפעולי של 82 מיליון שקל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםמלון ממילאמלון מצודת דודאלרוב נדל"ן

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: