אא

אל על: הקלה נוספת למחזיקים בכרטיסים לתאילנד ויפן

אל על מקלה פעם נוספת על לקוחותיה המחזיקים בכרטיסי טיסה לתאילנד ויפן עד ל-30 באפריל השנה: תאפשר להם לשנות למועד יציאה חדש או להחליף יעד עד ה-31 ביולי השנה ללא תשלום דמי שינוי/טיפול. "נעשה הכל כדי שיבחרו בנו, בכל פעם, מחדש"

הדרימליינר של אל על. צילום: יוחאי מוסי הדרימליינר של אל על. צילום: יוחאי מוסי

חברת אל על מפרסמת היום (ג') הקלה נוספת במדיניות המסחרית שלה לטובת לקוחותיה המחזיקים בכרטיסי טיסה ליפן - אליה החברה דחתה את פתיחת הקו החדש ל-4 באפריל השנה, ולתאילנד - אליה הפסיקה אל על את טיסותיה באופן זמני.

על פי הודעתה, מחזיקי כרטיסי טיסה לתאילנד ויפן עד לתאריך 30/4/20 (כולל) יהיו רשאים לשנות את הכרטיס שברשותם למועד יציאה חדש או להחליף יעד עד ה-31/7/20 (כולל) ללא תשלום דמי שינוי או טיפול בכפוף להפרשי התעריף בכרטיסי הטיסה, ככל שיהיו. זאת, בנוסף למבצע מכר המאפשר לרכוש כרטיסי טיסה מסוג "קלאסיק" לאירופה לשנה הקרובה ולשנות או לבטל ההזמנה עד 6 שעות לפני מועד ההמראה, ללא תשלום.

מאל על נמסר כי החברה אינה יכולה לעמוד מנגד להמלצת משרד הבריאות שלא לטוס לחו"ל על רקע התפשטות הקורונה ולהתעלם ממצוקת הלקוחות ולכן החליטה להקל ולהתחשב ככל הניתן בציבור ופרסמה כאמור מדיניות מסחרית מקלה.

"בשל הנסיבות המיוחדות, אנו נאלצים לבצע התאמות מסחריות בחלק מהטיסות שתוכננו תוך שמירה על קשר אווירי בין ישראל והיעדים השונים, לטובת לקוחותינו. אל על מסייעת לנוסעים שטיסותיהם בוטלו ומציעה להם חלופה הממזערת השינוי ככל הניתן. יחד עם זאת, אנו מתנצלים בפני הלקוחות המושפעים מהשינוי בלוח הטיסות ומקווים, מאוד, כי שינויים אלו יתקבלו בהבנה. באופן טבעי, מוקד השירות והמכירות של החברה עסוק בימים האחרונים במענה לעשרות אלפי פניות והחברה עושה כל שביכולתה להשיב לכל הפונים ומתנצלת על זמני ההמתנה הארוכים. תקוותנו, כי עם חלוף המשבר, נהייה לבחירה הראשונה של הישראלים ונעשה הכל כדי שיבחרו בנו, בכל פעם, מחדש", לשון הודעת אל על.

 
corona viruscorona virus
"תקוותנו שעם חלוף המשבר, נהייה לבחירה הראשונה של הישראלים", אל על. צילום: 123rf

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלטיסה ליפןטיסה לתאילנד

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: