אא

אל על: מאפשרת להזמין כרטיס טיסה ללא דמי ביטול/שינוי

לא רק ישראייר. גם אל על מודיעה היום (ד') על מהלך המאפשר להזמין כרטיס טיסה ולשנות או לבטל אותו ללא עלות עד יום ההמראה. עפ"י הודעת החברה, מדובר בכרטיס Classic לאירופה. בתוך כך החברה מפרסמת לוח מבצעים למבחר יעדים באירופה. מה המחירים?

יחולצו בדרימליינרים. צילום: יוחאי מוסי יחולצו בדרימליינרים. צילום: יוחאי מוסי

בדומה לישראייר, שהודיעה לפני 4 ימים כי היא מאפשרת ללקוחותיה להזמין כרטיס טיסה ולשנות-לבטל ללא דמי ביטול, גם אל על מכריזה היום (ד') על מהלך דומה. "בחברה מבינים שגם בתקופה כזו הנוסעים רוצים להרגיש בטוחים כשהם מזמינים כרטיסי טיסה לכן, עד סוף החודש, אל על מאפשרת להזמין כרטיס Classic לאירופה הכולל מזוודה והושבה ולבטל או לשנות, ללא עלות, עד יום ההמראה. כך שאפשר להרגיש בטוחים להזמין עכשיו נסיעה לפסח או לקיץ, או לכל זמן אחר בשנה הקרובה", לשון הודעת אל על.

על פי הודעת החברה, נוסעים שיזמינו עד 29/2/20 כרטיסי טיסה מסוג CLASSIC הכולל הושבה ומזוודה, לכלל יעדי אל על לאירופה, לכל השנה הקרובה, ייהנו מההטבות הבאות:

ביטול – ביטול חינם עד 6 שעות לפני שעת ההמראה המתוכננת מתל אביב. שינוי – שינוי ראשון חינם עד 6 שעות לפני שעת ההמראה המתוכננת לא כולל הפרשי מחירים או מיסים ככל שישנם. דמי טיפול – בגין כרטיסים שנרכשו באתר אל על או במוקד ההזמנות הטלפוני לא יגבו דמי טיפול במקרה של מימוש שינוי ראשון/ביטול. תקופת המכירה היא עד 29/2/20 אך החברה שומרת על הזכות לקצרה והינה לטיסות הממריאות עד 15/2/2021.

ביג דיל: אז כמה יעלה לכם כרטיס טיסה עם אל על לאירופה?

בנוסף, אל על על מפרסמת היום לוח מבצעים לכלל היעדים באירופה ליציאות שבין 14/4/20 ועד 8/5/20. להלן מחירי כרטיסי טיסה באל על לאירופה במסגרת המבצע בלבד בין התאריכים 19-26.2.20:  

בחברה מדגישים כי המבצע הוא עד גמר המלאי. מינימום 50 כרטיסים ליעד למעט מנצ'סטר (20 כרטיסים); תקף ליציאות בתאריכים נבחרים המפורטים בתקנון המבצע באתר אל על, בכפוף לזמינות מושבים או עד גמר המלאי, המוקדם מבין השניים; התנאים המלאים של המבצע ותקופת המכירה מפורטים באתר אל על.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלכרטיס טיסה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: