אא

אל על: מודל תמחור חדש גם למזרח הרחוק ואפריקה

חברת התעופה הודיעה היום (ה') כי היא מרחיבה את מודל התמחור החדש שלה גם למזרח הרחוק ולדרום אפריקה. כלומר, תחל למכור כרטיסים במחלקת תיירים בשלוש קבוצות מחיר שונות. מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים: "בשורה משמעותית בתחום המחיר בטיסות ישירות ליעדים ארוכים"

Shutterstock Shutterstock
אל על מציגה את הדרך החדשה לטוס למזרח הרחוק ודרום אפריקה: היום (ה') הודיעה כי היא מרחיבה את מודל התמחור החדש שלה במחלקת תיירים, שנכנס לפועל באוקטובר האחרון, ליעדים נוספים: המזרח הרחוק ודרום אפריקה.
החל מה-15 בינואר 2019 החברה תחל למכור כרטיסי טיסה לפי המודל החדש ליציאות החל מה-1 באפריל 2019, ב-3 משפחות מחיר שונות:
  • כרטיס Lite – מוצר חדש מוזל. כרטיס בסיסי הכולל עלייה למטוס עם כבודת יד אישית, תיק יד וארוחה חמה. ניתן יהיה לבחור בתשלום נוסף את השירותים הנוספים הבאים: שליחת מזוודה לבטן המטוס, הושבה מראש ושינוי הכרטיס, ללא אפשרות ביטול.
  • כרטיס Classic – כרטיס הטיסה הקלאסי הכולל עלייה למטוס עם כבודת יד אישית, תיק יד, ארוחה חמה, אפשרות להושבה מראש (לא כולל מושבי תיירים פלוס ומושבים מועדפים) ושליחת מזוודה לבטן המטוס. בנוסף אפשרות לשינוי וביטול בתוספת תשלום.
  • כרטיס Flex – כרטיס בעל נוחות וגמישות מרבית. הכרטיס כולל מגוון רחב של שירותים: אפשרות מורחבת לבחירת הושבה מראש כולל מושבי תיירים פלוס ומושבים מועדפים בכפוף לזמינות, ביצוע צ'ק אין בדלפקים ייעודיים (מתל אביב בלבד), שליחת 2 מזוודות לבטן המטוס, עלייה למטוס עם כבודת יד אישית, שני תיקי יד וקדימות בעלייה למטוס, ארוחה חמה ובנוסף כולל אפשרות לשינוי של כרטיס בתוספת דמי טיפול בלבד וביטול טיסה בכרטיסים במחלקות הגבוהות ללא עלות, ובשאר המחלקות בתשלום דמי ביטול מופחתים.
מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: "לראשונה בישראל, אל על תציע כרטיסי טיסה במבנה של משפחות מחיר בטיסות ליעדים ארוכי טווח. השיטה החדשה מאפשרת לאל על להציע מחירים חסרי תקדים בכיוון אחד ליעדים כגון בנגקוק או יוהנסבורג. למעשה אנו מביאים בשורה משמעותית בתחום המחיר בטיסות ישירות ליעדים ארוכים, אך בשונה מטיסות חסך, נוסעינו ייהנו מפרופיל שירות של טיסה סדירה ללא קשר למחיר אותו בחרו לשלם והשירותים הנוספים אותם בחרו לרכוש בתשלום נוסף. אנו מצפים כי תחת שיטת התמחור החדשה חוג לקוחותינו בנתיבים הרלוונטיים יורחב ושביעות הרצון של נוסעינו תגדל". עוד נמסר כי חברי מועדון "הנוסע המתמיד" של אל על ימשיכו לצבור ולממש נקודות על פי תכנית המועדון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלמיקי שטרסבורגרכרטיס טיסה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: