אא

מהיום באל על: מודל טיסות חדש במחלקות התיירים ליעדי אירופה

החל מהיום נכנס לתוקף מודל הטיסות החדש הכולל שלושה סוגים כרטיסים: Classic, Flex ו- Lite. מיקי שטרסבורגר סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: מאחורי השינוי עומד רצון להתאים את חבילות הטיסה לרוח התקופה ולרצון הלקוחות"

צילום: עידו וכטל צילום: עידו וכטל

כזכור, אל על הודיעה בחודש אפריל על השקת מודל טיסות חדש למחלקות התיירים לכל יעדי החברה לאירופה. החל מהיום (שני), כל טיסות אל על ליעדי אירופה יתקיימו על פי המודל החדש, הכולל שלושה סוגים כרטיסים: Classic, Flex ו- Lite. אודות המודל: מודל מכירת הכרטיסים החדש לכלל יעדי אירופה במחלקת תיירים, מתבסס על 3 סוגי כרטיסים, ברמות מחיר שונות: Classic, Flex ו- Lite , המאפשר לנוסע לבחור את חבילת הטיסה שמתאימה לצרכיו ולשלם עליה בהתאם. שלושת סוגי הכרטיסים מאפשרים ללקוחותינו לבחור את המוצר הנוח והמשתלם ביותר עבורם, בהתאם להעדפותיהם. כרטיס Lite - מוצר חדש באל על. הכרטיס כולל כבודת יד אישית, תיק יד, ארוחה קלה ושתיה. בנוסף ניתן יהיה לבחור לשלם בנפרד בגין שירותים נוספים כגון שליחת מזוודה לבטן המטוס והושבה. כרטיס Classic - כרטיס הכולל כבודת יד אישית, תיק יד, ארוחה קלה ושתיה, אפשרות להושבה מראש (לא כולל מושבים קדמיים, תיירים פלוס ומועדפים) ושליחת מזוודה לבטן המטוס. בנוסף אפשרות לשינוי וביטול בתוספת תשלום. כרטיס Flex - כרטיס בעל גמישות בכל רמות המחיר במחלקת התיירים. הכרטיס כולל מגוון רחב של שירותים: כבודת יד אישית, 2 תיקי יד, ארוחה קלה ושתיה, אפשרות מורחבת להושבה, שליחת מזוודה לבטן המטוס ושירותים נוספים כמו דלפקי צ'ק אין ייעודיים בטיסות היוצאות מתל אביב, ​Priority Check In וקדימות בעלייה למטוס Priority Boarding. מיקי שטרסבורגר סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: "אנו שמחים להשיק את המודל החדש של אל על לאירופה שיאפשר לכל נוסע להתאים את חבילת הטיסה לצרכיו האישיים. מאחורי השינוי עומד רצון להתאים את חבילות הטיסה באל על לרוח התקופה ולרצון הלקוחות ולאפשר לכל נוסע לבחור על מה לשלם". מאל על נמסר כי "במהלך החודשים האחרונים, עם השקת המודל ותחילת הליך מכירת הכרטיסים לכלל יעדי אירופה ועד למועד זה, החברה פועלת מול לקוחותיה אשר רכשו כרטיסים ליעדים הללו, בכדי לעדכנם בנוגע לזכאויותיהם במסגרת כל אחד מהמסלולים שנבחרו על ידם. כמו כן, המידע הועבר באמצעות מערכות ההפצה בהן הסוכנים משתמשים, בארץ ובעולם, כאשר, כפי שנהוג, סוכני הנסיעות יעדכנו את לקוחותיהם בהתאם". לקוחות אל על יכולים להתעדכן בזכאויות שלהם במודל אירופה: במעמד הרכישה, בטרום ההגעה לשדה התעופה, דיוורים ישירים מותאמים לכרטיס הנרכש – לאחר מועד הרכישה, 5 ימים לפני טיסה, 24 שעות לפני טיסה (תהליך צ'ק אין). אתר אל על – בכל זמן נתון. לאחר ההגעה לשדה התעופה: · שילוט זכאויות באזור הבידוק. · מדיד כבודת יד הכולל את כל הזכאויות. · מסמך זכאויות כבודת יד בדלפקים. · דיילי שירות לנוסע שיוכלו להסביר לנוסעים לגבי זכאותם. שירותים הניתנים להזמנה/ בתשלום · מזוודה לבטן המטוס - $35 לכיוון (בתשלום מראש, $70 בנמל התעופה). · בחירת מושב – $15 לכיוון. · בחירת מושב קדמי – $20 לכיוון. · בחירת מושב מועדף – $60 לכיוון. · בחירת מושב תיירים פלוס – $90 לכיוון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל על

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: