אא

אל על מעדכנת את המדיניות המסחרית: נאפשר את הגמישות הנדרשת ללקוחותינו"

החברה תאפשר בין היתר לשנות או להקפיא ללא דמי שינוי וטיפול את כל כרטיסי הטיסה המוזמנים עד סוף אפריל. גונן אוסישקין: "אנו מצויים בעיצומו של אירוע חסר תקדים בענף התעופה העולמי. נאפשר את הגמישות הנדרשת ללקוחותינו"

גונן אוסישקין,צילום: סיון פרג' גונן אוסישקין,צילום: סיון פרג'
  אל על מעדכנת את המדיניות המסחרית לטובת ציבור הנוסעים בעקבות ההחלטה על הרחבת הבידוד לכלל הנוסעים . החברה תאפשר ללקוחות המחזיקים בכרטיסי טיסה שמועד תחילת נסיעתם עד 30/4/20 לדחות או להקפיא כרטיס הטיסה ליציאה עד 28/2/21 ללא תשלום דמי שינוי וטיפול (בכפוף לשינויים במחיר כרטיס הטיסה ככל שיחולו).
  • כל כרטיסי הטיסה, למעט כרטיסים מסוג LITE לאירופה, שיוזמנו בין 11/3/20 ועד 31/3/20 יאפשרו שינוי ראשון ללא תשלום דמי שינוי .
  • החברה תאפשר ללקוחותיה המתמידים לשמר את מעמד היוקרה במועדון הנוסע המתמיד. חברים שתוקף המעמד שלהם הינו עד סוף אוגוסט, יזכו לשימור מעמדם לחצי שנה נוספת. צפויים עדכונים נוספים ללקוחות המועדון של החברה.
בחברה מציינים כי מוקד השירות של החברה תוגבר ככל הניתן יחד עם זאת זמני המענה ארוכים נוכח עשרות אלפי הפניות. מנכ"ל אל על גונן אוסישקין: "אנו מצויים בעיצומו של אירוע חסר תקדים בענף התעופה העולמי. נמשיך להיות ערים וקשובים לצרכים של ציבור הנוסעים ונאפשר את הגמישות הנדרשת ללקוחותינו במקביל להבטחת הקשר האווירי לישראל וממנה. אנו ערים ומבינים את צרכי לקוחותינו ולכן נתאים פעם נוספת את המדיניות המסחרית על מנת לתת המענה הטוב ביותר למצב שנוצר ולאפשר דחיות לנסיעות שתוכננו לחג הפסח." צילום: עידו וכטל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלגונן אוסישקיןמשרד הבריאותאפקט הקורונה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: