אא

אל על מתנדבים למען ילדי הודו

במסגרת שיתוף פעולה בין אל על לבין אגודת הסטודנטים של המכללה למינהל בראשון לציון, כ- 30 סטודנטים מהמכללה למינהל בראשון לציון, חברו ל- 10 אנשי אל על והרכיבו משלחת הומניטרית שיצאה להודו וסייעה בשיפוץ בית ספר מקומי

||| |||
אל על ואגודת הסטודנטים של המכללה למינהל הוציאו משלחת הומניטרית משותפת להודו שסייעה בשיפוץ בית הספר המקומי והעבירה לילדים שיעורי העשרה מתנדבים.

במסגרת שיתוף פעולה שנרקם בשנה האחרונה בין אל על לבין אגודת הסטודנטים של המכללה למינהל בראשון לציון, כ- 30 סטודנטים מהמכללה למינהל בראשון לציון, חברו ל- 10 אנשי אל על והרכיבו משלחת הומניטרית שיצאה לכפר Wada בהודו. במהלך השהות במקום, חברי המשלחת שימחו את הילדים בנוכחותם, שיפצו את בית הספר המקומי ואף העבירו שיעורים בנושאים חיוניים ומרחיבי דעת.

שיתוף הפעולה החל לפני כשנה, לאחר מפגש מרתק שנערך בין נציגי אל על ליו"ר אגודת הסטודנטים של המסלול האקדמי במכללה למינהל, ליאור טוויל. במסגרת המפגש, הוחלט על גיבוש הרכב ייחודי של אנשים, הן בקרב סטודנטים מפקולטות שונות במכללה והן בקרב אנשי אל על. הצוות הסופי, שנחבר בקפידה לאחר סדרת מיונים, ראיונות אישיים והדרכות, יצא להתנדבות של שבועיים בכפר Wada, הממוקם כ-4 שעות נסיעה ממומבאיי. מטרת המשלחת, אשר הורכבה מכ- 40 חברי צוות, הייתה לשפץ את בית הספר המקומי כך שיהיה נעים וראוי ללימוד ובו בזמן יעורר השראה. בנוסף, הועברו לילדים בגילאי 7-11 ולקהילה ב Wada, שיעורים בנושאים חשובים ומרחיבי דעת, כגון היגיינה, הכרות עם מדינות בעולם, בעלי חיים, מתמטיקה ועוד. במקביל, אל על דאגה להטיס להודו ציוד במשקל של 2 טון שנתרמו לתושבי הודו וכלל: תרופות, צעצועים, ספרים, כלי כתיבה, ביגוד ועוד. השנה, בייחוד לאור התחממות היחסים בין ישראל להודו, התקבלה המשלחת על ידי נציגי ממשל מקומיים וזכתה לסיקור נרחב בתקשורת הארצית. החשיפה אפשרה לחברי המשלחת להציג את הפנים של הישראלי היפה בעולם, המושתתת על ערכים של רעות, אהבת חינם ורוח התנדבות. על הדרך, זכו הילדים וחברי המשלחת לחוויה ייחודית שבוודאי יזכרו לעוד שנים רבות.  לאור ההצלחה הגדולה של המשלחת, אל על בוחנת אפשרות לפעילויות דומות בעתיד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםאל עלהודוהזירה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: