אא

אל על: נתח השוק לאירופה כ-13%, לארה״ב- כ-36%

זאת ברבעון הראשון של השנה. חברות הלואו קוסט סגרו רבעון עם נתח שוק של 25.76%, על ידי 4 חברות בלבד. כל הנתונים

צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז
נתח השוק של חברת אל על בקווים לאירופה הסתכם בכ-13% בלבד ברבעון הראשון של 2022, מה שמעיד על התחרות הקשה שיש לחברה בקווים האלה. מנגד, בקווים הטראנס אטלנטים נתח השוק עלה לסך של כ-36%, למרות התחרות הקשה עם החברות האמריקאיות הגדולות דלתא אייר ליינס, אמריקן איירליינס ויונייטד איירליינס, מה שמעיד כי הקווים לארה"ב הם למעשה החשובים ביותר בפעילות של של החברה. בקווים לאסיה ואפריקה נתח השוק של החברה הסתכם בסך של 23%. סך הכול נתח השוק של החברה הסתכם ברבעון הראשון של השנה בכ-22.35%. כאשר נתח השוק של חברת ריינאייר הסתכם לסך של 10.81% ברבעון הראשון, (עלייה של 97%) לעומת הרבעון הראשון של 2019. איזי ג'ט סיימה עם נתח שוק של 5.76% (ירידה של 56% לעומת התקופה המקבילה אשתקד), פגסוס עם נתח שוק של 5.19%, (עלייה של 30%), ואילו חברת וויזאייר ההונגרית, סגרה עם נתח שוק של 4%, (ירידה של 65%) !. בסך הכול חברות הלואו קוסט סגרו רבעון עם נתח שוק של 25.76%, על ידי 4 חברות בלבד. כזכור, אל על פרסמה אתמול את התוצאות הכספיות של החברה ברבעון הראשון של השנה, מהם עולה כי מכירות חברת התעופה עקפו את רמתם טרום הקורונה. הכנסות חברת התעופה הסתכמו ברבעון הראשון של השנה בכ-283 מיליון דולר ותפוסת הנוסעים הסתכמה בכ-73.3%. מנכ״לית אל על החדשה, דינה בן טל גננסיה, אמר אתמול מייד לאחר פרסום התוצאות הכספיות של החברה: ״אנחנו רואים אור בקצה המנהרה. נשיק תכנית חזרה לשגרה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל על

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: