אא

אל על: עלייה של 49% במכירות באמצעות המובייל

חברת התעופה ממשיכה לגדול במכירות באמצעות השיווק הישיר. ברבעון השני של 2019 כ-16% מסך המכירות של החברה היו באמצעות שיווק ישיר. אתר האינטרנט של החברה הציג גידול של כ-10% בכמות הכרטיסים שנמכרו ברבעון השני של 2019 לעומת הרבעון המקביל אשתקד

אל על. צילום: יוחאי מוסי אל על. צילום: יוחאי מוסי
אל על אשר הציגה אמש (רביעי) את הנתונים הכספיים שלה לרבעון השני של השנה. מציגה גידול משמעותי במכירות החברה באמצעות המובייל בכ-49% ברבעון השני של 2019 לעומת התקופה המקבילה אשתקד. סך הכול החברה מכרה ברבעון השני כ-584 מיליון דולר, כאשר המכירות באמצעות השיווק הישיר הסתכמו לסך של כ-97 מיליון דולר. עלייה של 16% מאותה התקופה אשתקד. ברבעון השני גדלו המכירות באמצעות האינטרנט והמובייל בשיעור של כ-12%, כולל מכירת חבילות, שירותים נוספים ושדרוגים. המכירות באמצעות המובייל בלבד גדלו בכ-49% לעומת התקופה המקבילה ב-2018. כמו כן אתר האינטרנט של החברה הציג גידול של כ-10% בכמות הכרטיסים שנמכרו ברבעון השני של 2019 לעומת הרבעון המקביל אשתקד. באל על מציינים כי היא ממשיכה להרחיב את פעילותה והשקעתה בעולמות הדיגיטל והטכנולוגיה.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: