אא

אל על פועלת לחתום על הסכם שיתוף פעולה רחב עם אחת משלוש חברות התעופה האמריקאיות

לחברת התעופה יש כבר הסכם קוד שייר עם אמריקן איירליינס אך באל על רוצים להגיע להסכם משמעותי ורחב עם אחת מהשלוש: יונייטד איירליינס, אמריקן איירליינס או דלתא איירליינס

צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז

בחברת אל על שמו מטרה לחתום בתקופה הקרובה על הסכם שיתוף פעולה נרחב עם אחת משלוש חברות התעופה האמריקאיות המובילות: יונייטד איירליינס, אמריקן איירליינס או דלתא איירליינס.

אביגל שורק, מנכ"ל חברת אל על, דיבר על הכוונה הזו, מיד לאחר פרסום הדוחות של החברה לרבעון השלישי של השנה. לאל על יש הסכם קוד שייר עם אמריקן איירליינס, אך בחברה מדברים על רצון להגיע להסכם שישדרג למעשה את הפעילות של החברה מול הנוסעים, בכל הקשור לפעילות הטרנס אטלנטית.

באל על מבינים שעם כל התחרות הגוברת והמכשולים שיש בפני החברה, היא חייבת להגיע להסכמים אסטרטגיים ולכן המטרה בחברה כעת היא להגיע להסכם עם אחת משלוש חברות התעופה האמריקאיות המובילות, שמתחרות כיום עימה על נתח הנוסעים בטיסות לארה"ב.

בדוחות הכספיים שהחברה פרסמה לרבעון השלישי של השנה, היא מציינת כי בטיסות ליעדים טרנס אטלנטיים נתח השוק שהחברה החזיקה הסתכם בכ-32%, לעומת נתח שוק של 43% ברבעון השלישי ב-2019, ירידה של 38%.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: