אא

אל על פנתה לביהמ"ש להקדים אסיפה כללית לצורך מינוי דח"צ

בדרך לדירקטוריון אל על: חברת התעופה פנתה לבית המשפט המחוזי בבקשה לאשר לה הקדמת אסיפה כללית מ-7 בדצמבר ל-16 בנובמבר לצורך מינויו של ד"ר אמנון שרייבר כדירקטור חיצוני בחברה

אלי רוזנברג, הבעלים החדש של אל על. צילום: בן חורין אלכסנדרוביץ אלי רוזנברג, הבעלים החדש של אל על. צילום: בן חורין אלכסנדרוביץ

אל על פנתה לבית המשפט המחוזי כדי להקדים אסיפה כללית לצורך מינויו של ד"ר אמנון שרייבר כדירקטור חיצוני בחברה. כפי שנחשף לראשונה בפספורטניוז, אל על, תחת הבעלים החדש, אלי רוזנברג, נערכה להקדמת האסיפה הכללית של החברה מ-7 בדצמבר ל-16 בנובמבר לצורך מינויו של שרייבר כדח"צ ובסופו של דבר פנתה, כאמור, לביהמ"ש. דבר מועמדותו של שרייבר כדח”צ במקומה של יעל אנדורן נחשף לראשונה בפספורטניוז.

שרייבר הוא חבר בסגל המחלקה לכלכלה באוניברסיטת בר אילן. הוא מוסמך דוקטורט בכלכלה ע”י האוניברסיטה העברית ובעל מומחיות פיננסית וחשבונאית. מינויו צפוי להיות לתקופה של 3 שנים, וכדי להעביר אותו בעל השליטה החדש אלי רוזנברג צריך את תמיכת חברת כנפיים.

כפי שחברת כנפיים עצמה מציינת, “הרוב הנדרש להחלטה שעל סדר היום הוא רוב רגיל מבעלי המניות המשתתפים בהצבעה בעצמם או באמצעות שלוח או באמצעות כתב הצבעה ובלבד שיתקיים אחד מאלה. במניין קולות הרוב באסיפה הכללית יכללו רוב מכלל קולות בעלי המניות שאינם בעלי השליטה בחברה או בעלי עניין אישי באישור המינוי למעט עניין אישי שאינו כתוצאה מקשריו עם בעלי השליטה, המשתתפים בהצבעה. במניין כלל הקולות של בעלי המניות האמורים לא יובאו בחשבון קולות הנמנעים על מי שיש לו עניין אישי יחולו הוראות החוק. סך קולות המתנגדים מקרב בעלי המניות לא יעלה על שיעור של שני אחוזים מכלל זכויות ההצבעה בחברה”.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: