אא

החלשות בתעשיית התיירות? זינוק ברווחי חברת אמדאוס

למרות ההיחלשות של תעשיית התיירות, אמדאוס השכילה להגדיל את רווחיותה ב-10% בהשוואה לשנה שעברה, וממשיכה להרחיב את פעילותה הטכנולוגית לצד מערכת ההפצה. מנכ"ל אמדאוס: "אנחנו מתפתחים באסטרטגיית הגיוון שלנו ומחזקים את אחיזתנו בענף האירוח ובטכנולוגיות לנמלי תעופה"

צילום: 123rf צילום: 123rf
  אמדאוס, חברת הטכנולוגיה התיירותית הבינלאומית השכילה במחצית הראשונה של 2019 להגדיל את מגמת הרווחיות המתמשכת שלה בזכות הפעילות היציבה של מערכת ההפצה והפתרונות הטכנולוגיים העסקיים, ונהנתה גם מרכישת TravelClick ומהשינויים בשערי המטבעות בעולם. במחצית הראשונה של השנה רשמה החברה גידול של 10.7% לעומת אשתקד בהכנסות לפני מס והוצאות, שהסתכמו ב-1.194 מיליארד אירו. הרווח המתואם של אמדאוס גדל ב-9.9% בהשוואה ל-2018 ועמד על 667 מיליון אירו. לואיס מרוטו, מנכ"ל אמדאוס, אמר: "החוסן של עסקינו אפשר לנו לשמור על מגמת הצמיחה במחצית הראשונה של השנה למרות ההיחלשות של תעשיית התיירות...אנחנו מתפתחים באסטרטגיית הגיוון שלנו ומחזקים את אחיזתנו בענף האירוח ובטכנולוגיות לנמלי תעופה". עפ"י הדיווח של אמדאוס, חלה ירידה של 1.4% בהזמנות הסוכנים ברבעון השני של השנה, עקב פחות ימי עבודה (חופשת הפסחא) וקריסת ג'ט איירווייס ההודית. במחצית הראשונה של 2019 כל התעשייה רשמה ירידה של 0.7%. צפון אמריקה רשמה עלייה מסוימת, אך מערב אירופה, אסיה והפסיפיק, המזרח התיכון ואפריקה הושפעו ע"י שביתות, בעיות כלכליות ואירועים גיאו-פוליטיים.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםPassportech&BizאמדאוסכלליTravelClick

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: