אא

אמדאוס משלימה את רכישת TravelClick

כזכור, בחודש אוגוסט חתמה החברה על עסקת ענק בסך 1.52 מיליארד דולר שתרחיב את נוכחותה במגזר האירוח של רשתות בתי מלון בוטיק ובתי מלון עצמאיים. כ- 1,100 עובדים Travel Click יצטרפו לאמדאוס שקיבלה עכשיו את כל האישורים הרגולטוריים הדרושים

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

  אמדאוס משלימה את רכישת חברת TravelClick. כפי שהתפרסם כבר בפספורטניוז בחודש אוגוסט האחרון, החברה חתמה על עסקה בסך 1.52 מיליארד דולר המרחיבה את נוכחותה במגזר האירוח של רשתות בתי מלון בוטיק ובתי מלון עצמאיים. בעקבות הרכישה, יעברו מיד כ- 1,100 מעובדי TravelClick אל אמדאוס. הרכישה קיבלה עכשיו את כל האישורים הרגולטוריים הדרושים, לרבות רישוי תחרות בכל השווקים הרלוונטיים. לואיס מרוטו, נשיא ומנכ"ל אמדאוס, "הוספת TravelClick מחזקת משמעותית את נוכחותנו בתחום האירוח ולא רק שהיא מרחיבה את מפרט המוצרים שלנו אלא גם את הידע והנוכחות הגלובלית שלנו". TravelClick תיעשה חלק מיחידת הלקוחות ממגזר האירוח, שאותה יוביל  פרנסיסקו פרז. בשלב הראשון תהיה TravelClick ישות מובחנת בתוך היחידה המפעילה את המותג שנרכש, שיהיה ידוע בשם "TravelClick, חברה של אמדאוס". "לספק טכנולוגיה שיודע לאחד מערכות נפרדות ולספק לעוסקים בתחום המלונאות נקודת מבט אחת על אורחיהם, ממתינות הזדמנויות ענקיות בשוק האירוח, משום שכך יכולים המלונאים לספק לאורחיהם שירות טוב יותר, להניע הזדמנויות הכנסה חדשות ולנהל את הוצאותיהם," אמר פרנסיסקו פרז מנכ"ל החברה. שני הלקוחות הגדולים ביותר של  Travelclickהם רשתות המלונאות הגדולות: InterContinental Hotels Group -IHG  – ו-Premier Inn. אמדאוס כבר העבירה יותר ממחצית נכסי IHG למערכת ההזמנות החדשה שלה, וצירוף Premier Inn יעבור להילוך גבוה בשנה הבאה. יחד עם הרשתות המלונאיות הגדולות, רוב המאגר של  Travelclick מורכב מבתי מלון עצמאיים בגודל בינוני. לחברת Travelclick יותר מ-25,000 לקוחות, מחציתם מאמריקה הצפונית, המשתמשים במערכת ההזמנות ובכלי הניהול, המידע והתוכנות שלה. בסיס החברה בעיר ניו יורק, והיא משרתת יותר מ- 25,000 לקוחות ב- 176 מדינות.

החברה מספקת פתרונות חדשניים מבוססי ענן, לרבות מערכת הזמנות מרכזית (CRS) לבתי מלון עצמאיים ומקומיים וכן פתרון לניהול אורחים (GMS), שירותי מודיעין עסקי ופתרונות מדיה.

תגיות: אמדאוס צילום 123rf      

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםPassportech&BizאמדאוסTravelClick

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: