אא

"אנחנו על המפה"

big market small country. תחת הסלוגן הזה נפתח הבוקר (ד') במלון שרתון בת"א הכנס הראשון של פורום ITMF. תמי אלשטיין, מנהלת נסיעות בתעשייה האווירית וממייסדות הפורום: "היום שמנו את עצמנו על המפה", יעל אלטמן, מנהלת נסיעות בגט טקסי וממייסדות הפורום: "זה הולך להמריא לגבהים אחרים"

כנס מנהלות נסיעות ראשון. צילום: ספיר פרץ זילברמן|פאני הירשברג כנס מנהלות נסיעות ראשון. צילום: ספיר פרץ זילברמן|פאני הירשברג
"היום שמנו את עצמנו על המפה", כך סיכמה תמי אלשטיין, מנהלת נסיעות בתעשייה האווירית וממייסדות ITMF – travel manager forum את הכנס הראשון של הפורום שהתקיים היום (ד') במלון שרתון בתל אביב. עוד לדבריה, "הכנס הוא חלום שהתגשם ותודה ענקית לכל נותני החסות והמשתתפים". למעלה מ-200 משתתפים, מתוכם כ-150 מנהלות נסיעות, השתתפו בכנס. "הפידבקים שקיבלנו היום היו מצוינים ונראה שזה הולך להמריא לגבהים אחרים", הוסיפה יעל אלטמן, מנהלת נסיעות בגט טקסי וממייסדות הפורום. מטרת הפורום היא לאגד את כל מנהלות הנסיעות בחברות העסקיות במשק ולנצל את יתרון הגודל שלהן לטובת קידום וייעול עבודתן השוטפת אל מול הספקים השונים. הן נציגות הפורום והן נציגי ספקים שונים שנתנו את חסותם לכנס, יצאו במסר מרגיע לפיו אין שום כוונה לעקוף או לנטרל את סוכני הנסיעות בטווח שבין  חברות עסקיות וספקים. "סוכני נסיעות קצת נבהלים מהנושא הזה אבל אין להם על מה", אומרת אלטמן. עוד לדבריה, "אנחנו עם הפנים לשיתוף פעולה פורה. אנחנו רוצים לשתף את הסוכנים ולקבל מהם חיבוק". גם פאני הירשברג, מנהלת האגף העסקי בסניף ישראל של אל על אמרה לפספורט: "אל על מתנהלת מול החברות העסקיות אך ורק דרך סוכני הנסיעות. הם השותף האסטרטגי שלנו וחשוב לי להדגיש את זה". "סוכני נסיעות הם השותף האסטרטגי של אל על". פאני הירשברג, מנהלת האגף העסקי בסניף ישראל של אל על אורי בן ארצי, משנה למנכ"ל אמדאוס, התייחסה אף היא לנושא: "המגזר העסקי חשוב לאמדאוס שמשקיע רבות בלפתח ובלהתאים פתרונות לצרכים של מנהלות הנסיעות לטובת הנוסע העסקי. חשוב לנו לאפשר להן לקבל מאיתנו את מירב התוכן בדיוק המקסימלי על מנת לאפשר לנוסע לקבל את מבוקשו ולצמצם את ההוצאה של החברה. יחד עם זה שאנחנו עובדים עם משרדי הנסיעות, חשוב לנו לאפשר למנהלות הנסיעות לגשת ישירות ולהרחיב את הידע שלהן בתחום ה-DGS". לדברי ורדית מסיקה, מנהלת מכירות של מועדון הנוסע המתמיד של אל על, "מבחינתנו מנהלות הנסיעות הן שגרירות, והכנס זוהי יריית פתיחה לשיתוף פעולה של המנהלות ואל על. עד היום לא הייתה אינטראקציה בין שני הצדדים ועכשיו שהן התאגדו, יש את האפשרות לשת"פ". "רוצים למנף את הפליי קארד בקרב מנהלות הנסיעות". ורדית מסיקה, מנהלת מכירות של מועדון הנוסע המתמיד של אל על. צילום: ספיר פרץ זילברמן אופיר יוסף, מנהל מכירות Marriott בין נותני החסות אמר לפספורט: "מריוט היא רשת בתי המלון הגדולה בעולם המונה כיום, אחרי רכישת סטאר ווד, מעל 5,100 בתי מלון ב-30 קטגוריות שונות, מה שיכול להוות פתרון מעולה לחברות עסקיות מכיוון שאנחנו יכולים לייצר עבורם הסכמי הנחות בהרבה מאוד מקומות בעולם". "הסכמי הנחות". ליהי בבלי, מנהלת מכירות באופרן ואופיר יוסף, מנהל מכירות מריוט. צילום: ספיר פרץ זילברמן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: