אא

אסטרל רכשה את מלון "יו סוויטס" ותנהל אותו החל מינואר 2019

מלון יו סוויטס עובר לרשת מלונות אסטרל. בית המשפט המחוזי קבע כי המלון, בן 246 החדרים, עובר לרשת המלונות של משפחת זרח שרכשה אותו יחד עם איש העסקים אשר גבאי ועם פרוספר המויאל בסכום של 230 מיליון שקל

צילום: shutterstock|מימין: אשר גבאי ובני זרח. צילום יח"צ צילום: shutterstock|מימין: אשר גבאי ובני זרח. צילום יח"צ

אחרי 19 שנה, רשת פתאל מאבדת את מלון "יו סוויטס", לשעבר מלון מרידיאן באילת. פתאל ניהלה את בית המלון הדרומי משנת 1999, והוא נחשב במשך שנים רבות לאחד ממלונות הדגל בעיר.

רשת מלונות אסטרל, שבבעלות משפחת זרח, רכשה את המלון יחדיו עם אשר גבאי, ואיש העסקים פרוספר המויאל מהאחים עופר וחוף אלמוג, תמורת כ-230 מיליון שקל. כל צד שילם, 115 מיליון שקל תמורת 50% מהמלון.

בית המשפט המחוזי, המחלקה הכלכלית אישר אתמול (ד') את הרכישה לאחר שרשת מלונות פתאל התנגדה למהלך. רשת אסטרל תנהל את המלון, בעל דירוג של 5 כוכבים, החל מחודש ינואר 2019.

לרשת מלונות אסטרל, 5 בתי מלון באילת: אסטרל נירוונה קלאב, אסטרל נירוונה סוויטס, אסטרל מאריס, אסטרל פלמה ומלון אסטרל ויליג'. הרשת נוסדה על ידי שני אנשי העסקים אשר גבאי ובני זרח המשמש בתפקיד מנכ"ל הרשת.

בסך הכול מונה הרשת 591 חדרים. רכישת מלון "יו סוויטס", צפויה להרחיב את פעילותה באופן משמעותי בעיר אילת.

בני זרח, מנכ״ל הרשת אמר לפספורט ניוז: "אני שמח מאוד על ההחלטה. מבחינתנו המהלך היה חשוב להתבססות ולקפיצה רצינית שנוכל לעשות באילת כעת עם מלון בסדר גודל שכזה״.

  מימין: אשר גבאי ובני זרח.    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרשת מלונות פתאל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: