אא

אשת טורס תשווק 7 טיסות בשבוע לשארם א שייח'

חברת התיירות תשווק 4 טיסות שבועיות ישירות של Air Cairo לשארם א-שייח' החל מחודש מאי ו-3 טיסות שבועיות ישירות של סאן דור החל מ-17 באפריל. כמה עולה כרטיס טיסה בלבד וכמה חבילת נופש?

שארם א שייח'. צילום: shutterstock שארם א שייח'. צילום: shutterstock
חברת התיירות אשת טורס, מודיעה על תחילת פעילותה התיירותית שלה בחצי האי סיני. חברת התיירות תשווק 4 טיסות שבועיות ישירות של Air Cairo לשארם א-שייח' החל מחודש מאי ו-3 טיסות שבועיות ישירות של סאן דור החל מ-17 באפריל. טיסות Air Cairo יחלו לפעול החל מ-1 במאי בימים ראשון, שלישי, רביעי וחמישי. שעות הטיסה: יציאה ב-6:00 בבוקר וחזרה ב-23:00 בלילה. טיסות השכר של סאן דור תצאנה בימים ראשון, שלישי וחמישי. הטיסות יכללו כבודה ויאפשרו מגוון של תקופות שהייה, מ-2 לילות ועד 7 לילות. בסה"כ תשווק אשת טורס כ-400 מושבים בשבוע בטיסות לשארם א-שייח'. החברה מציעה כרטיס טיסה במחיר של החל מ-349 דולר הלוך ושוב כולל כבודה, חבילה כולל טיסה, העברות, 3 לילות במלון 5 כוכבים וכניסה לפארק מים WATER WORLD CORAL SEA במחיר של החל מ-499 דולר לאדם בחבילה משפחתית של זוג + 2 ילדים. שירלי כהן עורקבי, סמנכ"לית אשת טורס: "אשת טורס תפעיל את מגוון האפשרויות הרחב ביותר לטיסות לשארם א-שייח, בתדירות של טיסה יומית. הפתיחה של שארם א-שייח מהווה תוספת חשובה למפת היעדים של הקיץ, ומחזקת את ההעדפה של הישראלים ליעדים קרובים עם תמורה טובה למחיר. הביקושים לסיני תמיד היו גבוהים אך קהלים רבים נמנעו מהם בשל הנסיעה, וכעת סיני הופכת לנגישה לכולם. בשארם א-שייח מגוון מלונות איכותיים, חופים מדהימים ואתרי צלילה מהיפים בעולם. יחד עם זמן הטיסה הקצר מישראל, סיני תהפוך לאלטרנטיבה לא רק ליעדי חו"ל, אלא גם לאילת".

כפי שפורסם בפספורטניוז, אשת טורס תפעיל גם טיסה יומית אחת לאנטליה. חברת התיירות הוותיקה שבבעלותו של אפרים קרמר, תפעיל 2 טיסות שכר שבועיות החל מחג פסח וטיסה יומית אחת במהלך חודשי הקיץ.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותתיירותמבזקיםאשת טורסשארם-א-שייח

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: