אא

אתיופיאן איירליינס תפעיל טיסה עם נשים בלבד

לכבוד יום האישה הבינלאומי הודיעה אתיופיאן איירליינס כי תפעיל מחר טיסה מאדיס אבבה לסטוקהולם-אוסלו עם צוות אוויר וקרקע המורכב מנשים בלבד. מנכ"ל החברה: "למרות שנשים הן המשאב הגדול ביותר של אפריקה, קיים אי שוויון בין המינים. חשוב לעודד נשים בכל התחומים"

טייסות ודיילות של חברת אתיופיאן איירליינס. צילום: יח"צ אתיופיאן איירליינס|טייסות ודיילות של חברת אתיופיאן איירליינס. צילום: יח"צ אתיופיאן אי טייסות ודיילות של חברת אתיופיאן איירליינס. צילום: יח"צ אתיופיאן איירליינס|טייסות ודיילות של חברת אתיופיאן איירליינס. צילום: יח"צ אתיופיאן אי
  בשנת 2019, זה עדיין עושה כותרות: חברת תעופה מסחרית תפעיל ביום האישה הבינלאומי שחל מחר (ה') טיסה עם צוות אוויר וקרקע המורכב מנשים בלבד. מדובר בחברת התעופה אתיופיאן איירליינס שהודיעה כי תפעיל טיסה מנמל הבית שלה באדיס אבבה לסטוקהולם-אוסלו שתשובץ כאמור על ידי נשים בלבד, החל מצוות הקרקע ועד צוות האוויר. הטיסה ההיסטורית תצא תחת הסלוגן " להראות את כוחן של הנשים לעולם". מטייסות, דיילות ועובדות במערך הלוגיסטי, בטיחות, ביטחון, הקייטרינג ועד בקרת התעבורה האווירית. לדברי Tewolde GebreMariam, מנכ"ל אתיופיאן איירליינס, "אנחנו גאים שיש לנו צוות נשי בכל היבט של הפעלת הטיסות שלנו. נשים הן חלק אינטגרלי של סיפור ההצלחה שלנו, וכדי להנציח יום חשוב זה בחרנו לחגוג את תרומתן הגדולה ולהפעיל טיסה שמורכבת מנשים בלבד כדי להביע את המחויבות המגדרית ואת החשיבות שאנו מעניקים לכך בעסקי הליבה שלנו. אף על פי שהנשים הן המשאב הגדול ביותר של אפריקה, אי השוויון בין המינים עדיין קיים ביבשת שלנו. לכן, כולנו צריכים לדאוג לעודד ולשבץ נשים בכל המקצועות והתחומים". אתיופייאן אירליינס מפעילה  2 טיסות יומיות מנתב"ג ובסה"כ  14 טיסות שבועיות מתל אביב לאדיס אבבה ומשם טיסות המשך למבחר הגדול ביותר של יעדים ביבשת אפריקה ובאסיה. אתיופיאן איירליינס הוקמה לפני כ-73 שנים. בצי שלה כ-100 מטוסים, שגילם הממוצע 5 שנים בהם מטוסי דרימליינר 787-800/900 ואיירבוס A350. בצבר ההזמנות שלה 50 מטוסים. החברה טסה ללמעלה מ–100 יעדים באפריקה, אסיה, אירופה ואמריקה עם 350 טיסות ביום.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאתיופיאן איירליינסיום האישהדיילותטייסות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: