אא

בגלל הקורונה: עוד חברת תיירות נכנסת לתחום הטסת מטענים

הבוקר (18 ביוני) חברת תיירות נוספת מודיעה על כניסתה לתחום הטסת מטענים: הקימה מחלקת קרגו ייעודית שתספק מענה ללקוחות פרטיים ועסקיים. מנכ"ל החברה: "עושים מהלכים להניע את גלגלי העשייה של הקבוצה בתקופה זו"

. צילום: 123rf . צילום: 123rf
קבוצת אמסלם תיירות ונופש, מרחיבה את פעילותה העסקית ונכנסת לתחום טיסות המטען (Cargo). הקימה מחלקת קרגו ייעודית שתספק מענה ללקוחות פרטיים ועסקיים. מהחברה נמסר כי הנהלת הקבוצה זיהתה עלייה חדה בביקושים וצורך גובר לפעילות מטוסי מטען ברחבי העולם ובצעד אסטרטגי בחרה להרחיב את פעילותה העסקית לטובת פעילות מטען. "משבר הקורונה העולמי יצר תקופה מאתגרת בענף הנסיעות העולמי, המתאפיינת בהיצע מצומצם של טיסות נוסעים מסחריות, כך שטיסות המטען יסייעו בשימור פעילותה ועשייתה", נמסר. עוד נמסר כי מחלקת הקרגו של אמסלם תיירות ונופש, מסיימת בימים אלו תקופת הכשרה ותחל את פעילותה מול חברות התעופה המתגברות בימים אלה את פעילות הטסת מטענים. במסגרת ההכשרה התמחו סוכני הנסיעות של החברה בכל ההיבטים הקשורים לטיסות מטען לרבות: הסכמי הסחר של מדינת ישראל, ביטוחי מטען, תובלה אווירית, שיטות תשלום בינלאומיות, שינוע מטענים מסוכנים, היבטים משפטיים, עקרונות מנחים בסחר חוץ ועוד. לדברי יעקב אמסלם, מנכ"ל ובעלים של קבוצת אמסלם תיירות ונופש,  "כחלק מה-DNA של הקבוצה, אנו בוחרים להמשיך ולפעול ללא לאות גם בתקופה זו ולייצר מהלכים אסטרטגיים על מנת להמשיך ולהניע את גלגלי העשייה של כלל הקבוצה. במסגרת החילוצים המסועפים של ישראלים וזרים אשר הובלנו בחודשים האחרונים מרחבי העולם, נחשפנו גם להטסות מטען מורכבות וצברנו רקורד מרשים בתחום, כך שזה מהווה בחירה טבעית ונכונה עבורנו להקים מחלקה מעין זו". עוד לדבריו, "היתרון שאנו מביאים עמנו הוא העובדה שאנו חברה גלובלית, ותיקה ויציבה הפועלת מזה 37 שנים בענף, עם קשרים ענפים בעולם הנסיעות בכל רחבי הגלובוס, כך שזה ללא ספק יהווה קטליזטור ושיקול מרכזי לפעילות משותפת מצד לקוחות עסקיים ופרטיים אשר מכירים וסומכים עלינו. לקוחות החברה יוכלו ליהנות משירות לקוחות אישי וצמוד 24/7 כפי שקבוצת אמסלם יודעת לתת".
אמסלם טורסאמסלם טורס
"נחשפנו גם להטסות מטען מורכבות וצברנו רקורד מרשים בתחום". יעקב אמסלם, מנכ"ל ובעלים אמסלם תיירות ונופש. צילום: דניאל אביגדור  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםאמסלם תיירותמטענים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: