אא

בצל התפשטות האומיקרון: רשת גוד פארם מרחיבה את תחום בדיקות הקורונה

רשת גוד פארם החלה להציע בדיקות עצמיות לשימוש ביתי במארז של 5 בדיקות ב-39 שקל. בימים הקרובים תציע גם בדיקות קורונה חינם לילדים בגילאי 3-12 לצרכי תו ירוק. רמי לוי, מבעלי גוד פארם: "החיים ממשיכים לצד הקורונה ואנחנו מתאימים את המוצרים והשירותים בתחום הבדיקות"

עמדת בדיקות קורונה ברשת גוד פארם. צילום: יח"צ קבוצת סופיה עמדת בדיקות קורונה ברשת גוד פארם. צילום: יח"צ קבוצת סופיה
רשת גוד פארם החלה להציע בדיקות עצמיות לשימוש ביתי במארז של 5 בדיקות ב-39 שקלים, זאת בנוסף לבדיקות האנטיגן המהירות לתו ירוק שכבר פועלות ברשת במחיר של 49 שקלים. בדיקות האנטיגן המהירות עם תשובה תוך 15 דקות באנגלית ובעברית, מתבצעות באמצעות הטכנולוגיה של קבוצת "סופיה" ומתאימות לטיסות לארה"ב, איטליה, בריטניה, צרפת ובקרוב למדינות נוספות שעתידות לעדכן את ההנחיות. אין צורך להזמין תור מראש. לרשימת המתחמים המתעדכנת בסניפי גוד פארם לחצו כאן. במקביל, מאפשרת גוד פארם מעתה לבצע גם בדיקות PCR בסניפים הממוקמים במרכזי הערים בכ-11 מתחמים ייעודים בפריסה בכל הארץ. התשובה לבדיקה מתקבלת עד 30 שעות ומוצעת במחיר 89 שקלים. בימים הקרובים תשיק גוד פארם גם שירות בדיקות קורונה בחינם בשיתוף משרד הבריאות לילדים בגילאי 3 עד 12 לצרכי תו ירוק. "מכלול שירותי הבדיקה מתבצע בגוד פארם על פי הנחיות משרד הבריאות, על ידי צוות רפואי מיומן ומקצועי של סופיה ישראל מקבוצת רימיפארם, חלוצת הבדיקות המהירות בארץ. הבדיקות מיועדות לצרכי תו ירוק, טיסה לחו"ל או שחרור מבידוד ומחירן מיועד לכולם, ללא התניה של חברות במועדון כלשהו או קניה ברשת", נמסר מהרשת. רמי לוי, מבעלי גוד פארם: "החיים ממשיכים לצד הקורונה ואנחנו מתאימים את המוצרים והשירותים בתחום הבדיקות לטובת הצרכן הישראלי ואף נמשיך ונרחיב את המגוון. אני קורא לציבור להגיע לסניפי גוד פארם לבדיקות קורונה לכל בני המשפחה".
רמי לוי העביר הלוואה לישראייררמי לוי העביר הלוואה לישראייר
רמי לוי. צילום: שמוליק סביש אדם פרידלר, מייסד ומנכ"ל גוד פארם: "המהלך מתבצע כהמשך לחזון שלנו להמשיך ולהטיב עם הצרכנים. אנחנו מספקים כיום בסניפים קשת רחבה של סוגי בדיקות לשימושים השונים של הציבור בישראל ונמשיך להיות קשובים לצרכים ולביקוש". ערן אטדגי, מנהל תפעול תחנות בדיקה בקבוצת סופיה ישראל: "אנחנו ממליצים לציבור לתכנן מראש את ההגעה לסניפים. לבדיקת PCR יש להגיע בטווח של 72 שעות לפני הטיסה ולבדיקת אנטיגן מהירה לפני טיסה, בטווח של יום לפני או יומיים בהתאם להנחיות ארץ היעד".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםרמי לויבדיקות קורונה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: