אא

בואינג מקימה חטיבה חדשה לשירותים בינ"ל וממנה מנכ"ל חדש לחטיבה האזרחית

קווין מק'אליסטר, ששימש עד כה כמנכ"ל ונשיא חטיבת התעופה של קונצרן GE, יחליף את ריי קונור, סגן היו"ר, שצפוי לפרוש לגמלאות בתום 2017. סטנלי דיל מונה לנשיא ומנכ"ל החטיבה החדשה לשירותים בינלאומיים, שתעניק שירותים בתחומי הביטחון, התעופה האזרחית והחלל לממשלות ולחברות בינלאומיות

צילום: יח"צ|ח צילום: יח"צ|ח
שינויים בשדרה הניהולית של יצרנית המטוסים "בואינג". נשיא תאגיד בואינג העולמית, דניס מולינברג, מינה את קווין מק'אליסטר (53), ששימש עד כה כמנכ"ל ונשיא חטיבת התעופה של קונצרן GE, למנכ"ל חטיבת המטוסים האזרחית, במקומו של ריי קונור, שצפוי לפרוש לגמלאות בתום שנת 2017. עוד מינה מולינברג את סטנלי דיל, לנשיא ומנכ"ל החטיבה לשירותים בינלאומיים. חטיבת השירותים הבינלאומיים הינה חטיבה חדשה בתוך החטיבות העיסקיות השונות הקיימות בחברה, ונוצרה מתוך חטיבת שירות הלקוחות של בואינג. החטיבה החדשה צפויה לאגד את יכולותיה של בואינג בתחום התעופה האזרחית וכן במחלקת ההגנה, חלל וביטחון ועוד. מהחברה נמסר כי החטיבה תספק פורטפוליו נרחב יותר של שירותים מתקדמים שישלב גם את היתרונות שמציעות החברות הבנות של בואינג ביניהן Aviall ו- Jeppesen.
חח
ריי קונור. מנכ"ל חטיבת המטוסים האזרחית היוצא. צילום: יח"צ   פעילותה המלאה של החטיבה החדשה, כחטיבה העסקית השלישית בחברה, צפויה להתחיל ברבעון השלישי של שנת 2017, ומשרדיה ימוקמו בדאלאס, טקסס, בסמיכות לחברת הבת Aviall שכבר פועלת במקום. פרטי הפעילות המלאה של החטיבה נמצאים עדיין בתהליכים ובכירים נוספים בה טרם מונו, אך מרבית הפעילות צפויה להישאר במיקומה הנוכחי בעתיד הקרוב. מק'אליסטר מצטרף לבואינג אחרי 27 שנים שבהם עבד בחברת GE AVIATION, שם שימש משנת 2014 כמנכ"ל. לפני כן כיהן בתפקיד סגן נשיא למכירות בינלאומיות מאז שנת 2008, והוביל בהצלחה את הגידול של מכירות החברה לשיא של 25 מיליארד דולר. דיל, (52), שהחל קריירה ענפה בחברת בואינג כמהנדס, צבר ניסיון של שלושה עשורים בתחום התעופה כשמילא תפקידים ניהוליים בכירים שונים בתוך החברה. דיל ומק'אליסטר יהפכו לחברים מן המניין במועצת המנהלים של החברה וידווחו ישירות לנשיא תאגיד בואינג העולמית, דניס מולינברג.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמנהלים בתנועה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: