אא

בודפשט נבחרה ליעד הטוב ביותר באירופה לשנת 2019

תחרות "היעד הטוב ביותר באירופה" התקיימה זו הפעם העשירית ברציפות. מי שקטפה את המקום הראשון וגברה על עשרות יעדים אחרים היא בירת הונגריה. נימוקי הבחירה קבעו: "בודפשט משלבת תרבות, גסטרונומיה, אתרי מורשת, מעיינות ומתחמי ספא מהמובילים בעולם"

צילום: נטע גפני|קרדיט: shutterstock_ TTstudio|קרדיט: shutterstock_ Izabela23 צילום: נטע גפני|קרדיט: shutterstock_ TTstudio|קרדיט: shutterstock_ Izabela23
יותר מחצי מיליון משתתפים הצביעו ובחרו את היעד האירופאי מועדף עליהם, בתחרות אשר נערכה ע"י ארגון התיירות המוביל מבריסל הנושא את השם: "היעד הטוב ביותר באירופה". אל הרשימה הסופית נכנסו בסך הכול 15 יעדים שהצליחו לגבור על עשרות מתמודדים שונים מרחבי היבשת. בין היעדים שנכנסו השנה לרשימה נמצאים: בארגה - פורטוגל, אתונה - יוון, מלגה – ספרד, פוזנן – פולין וערים ועיירות נוספות. מי שקטפה את המקום הראשון ברשימה היא בודפשט, בירת הונגריה, שנבחרה ברוב קולות.   קרדיט: shutterstock הנימוקים לבחירה קבעו כי מדובר בעיר מרשימה עם מורשת אדריכלית והיסטורית עשירה, המשלבת  תרבות, גסטרונומיה איכותית, אתרי מורשת עולמית ויתרונות של מעיינות מים תרמיים ומתחמי ספא מהמובילים בעולם. עוד נקבע כי הפנינה של הדנובה היא לא רק היעד האירופי הטוב ביותר אלא היא גם אחת הערים היפות והבטוחות ביותר בעולם. תוסיפו לזה מחירים נוחים לכל כיס ומבחר נרחב של טיסות ישירות מישראל, והרי לכם יעד אידאלי לחופשה העירונית הבאה שלכם.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםהונגריהבודפשט

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: