אא

לאחר שנתיים: ״רואים את העולם אחרת״-הקמפיין החדש של וירג׳ין אטלנטיק

הקמפיין החדש "לראות את העולם אחרת", של חברת התעופה הבריטית, נשען על המורשת של וירג׳ין אטלנטיק, כמו גם הכרה בכך שתעשיית הנסיעות והתעופה נכנסת לעידן חדש ומרגש, לאחר מגיפת הקורונה - ״See the world differently”

וירג׳ין אטלנטיק: צילום: Shutterstock וירג׳ין אטלנטיק: צילום: Shutterstock
ענקית התעופה הבריטית-Virgin Atlantic, השיקה בשבוע האחרון מותג וקמפיין פרסומי חדש - ״See the world differently״, הראשון מזה יותר משנתיים, מאז פרוץ משבר הקורונה. הקמפיין מציג את השורה הסופית "לראות את העולם אחרת" ונשען על המורשת של חברת התעופה לאתגר את הסטטוס קוו - כמו גם הכרה בכך שתעשיית הנסיעות נכנסת לעידן חדש ומרגש, לאחר מגיפת הקורונה. הקמפיין יקדם את האינדיבידואליות העשירה של אנשי ולקוחות חברת התעופה, תוך התבססות על מחקרים שמראה כי נוסעים מוצאים שרוב צוות חברות התעופה אינו אישי בשירותם בעת הטיסה. לעומת זאת, צוות וירג'ין אטלנטיק מתורגל להיות האני האמיתי של הנוסעים על המטוס ובקרקע ומחוייב לשירות ומגע אישי יותר. הפרסומת בת 60 שניות מתמקדת בקבוצת דמויות כריזמטיות, בשדה תעופה ועל סיפון מטוס A350-1000 חדיש של החברה, על פי השיר "I am what I am": שיר שהתפרסם בעבר על ידי הזמרת גלוריה גיינור, וחודש על ידי אמנית הג'אז/סול ליידי בלקבירד.   https://www.youtube.com/watch?v=a1eOmsEG01k  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםוירג'ין אטלנטיק

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: