אא

בזמן שישנתם: חברת התעופה אמירייטס מדובאי תפעיל טיסות ל-70 יעדים

בזמן שכאן אין בא וכמעט אין יוצא את הארץ (רק מי שממש חייב), אמירייטס, חברת התעופה הלאומית של דובאי ואחת הטובות בעולם, מרחיבה את רשת הנתיבים שלה ל-70 יעדים ברחבי העולם

ה-A380 של אמירייטס צילום: shutterstock ה-A380 של אמירייטס צילום: shutterstock
חברת התעופה הלאומית של דובאי, אמירייטס (Emirates) מרחיבה רשת הנתיבים שלה. צפויה לטוס כבר החודש (אוגוסט) ובחודש הבא (ספטמבר) ל-70 יעדים ברחבי העולם בהם ציריך, וינה, אמסטרדם, קופנהגן, דבלין, ניו יורק, סיאול, סינגפור, ג'קרטה, הונג קונג, איסטנבול, לונדון, פריז ועוד. לחברת התעופה מדובר בהישג חשוב בעיקר בשל העובדה כי כבר מדובר ב50% טיסות לעומת לוח הטיסות שלה לפני פרוץ משבר הקורונה. אמירייטס, הנחשבת לאחת מחברות התעופה הטובות בעולם, חידשה את טיסותיה בחודש יולי. תחילה עם 30 יעדים ובקרוב, כאמור, תעלה ל-70 יעדים. דובאי נפתחה מחדש לתיירים ב-7 ביולי.

באחרונה הודיעה אמירייטס כי במסגרת היערכותה לעידן הקורונה, היא תוסיף לצי המטוסים שלה מטוסים קטנים יותר. במסגרת כך הודיעה כי תרחיב את שיתוף הפעולה שלה עם החברה המקומית פליידובאי. "נצטרך להגדיר מחדש את מודל הפעולה שלנו. מה שעבד עבורנו בעבר לא יעבוד בעתיד", אמר לרויטרס סמנכ"ל התפעול של אמירייטס, אדל אחמד אל ראדה.

זאת ועוד, אמירייטס החלה לבצע בדיקות קורונה נסיוניות לנוסעים לפני עלייתם למטוס. לטענת אמירייטס, התוצאות מתקבלות תוך 10 דקות. כמו כן, חברת התעופה מתחייבת לכסות הוצאות רפואיות לנוסעיה שיאובחנו כחולי קורונה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאמירייטס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: