אא

ביטוח נסיעות לחו"ל – אל תארזו מזוודה לפני שתדאגו לביטוח שלכם

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא בגדר "ביטוח חובה" למי שיוצא מהארץ. כיום, בשגרת הקורונה, הנחיצות שלו גדולה מאי פעם. מה הפוליסה מכסה ומה חשוב לבדוק לפני הרכישה? // תוכן פרסומי

צילום: SFotolia צילום: SFotolia
בשיתוף כלל ביטוח ביטוח נסיעות לחו"ל הוא כיום ללא ספק בגדר "ביטוח חובה" למי שיוצא מהארץ. אם יש משהו שלמדנו ממגפת הקורונה, הרי זה שהמציאות לא מפסיקה להפתיע אותנו. למעשה, ביטוח נסיעות לחו"ל היה מאז ומעולם ביטוח שלא מומלץ לוותר עליו – שכן הוא נותן כיסוי למגוון תרחישים לא נעימים שאנחנו עלולים להיקלע אליהם, אבל כיום הנחיצות שלו גדולה מאי פעם. קשה אפילו לדמיין כמה עוגמת נפש ואיזה נזק כלכלי כרוכים בהתמודדות עם מצב בלתי צפוי כמו תאונת דרכים בחו"ל, פציעה בחופשת סקי או הידבקות בקורונה בחו"ל.

ביטוח נסיעות לחו"ל – מה הוא מכסה?

כאשר אנחנו מזמינים טיסה, אנחנו נמצאים מן הסתם במצב של חוסר ודאות לגבי מה שיקרה במועד הטיסה וכמובן במהלך השהייה שלנו בחו"ל. ביטוח נסיעות לחו"ל נותן כיסוי למגוון מצבים, החל ממצב שבו אנחנו נאלצים לבטל את הנסיעה, דרך מצב של אובדן מזוודה ועד מצב שאנו זקוקים לחילוץ. יש שורה ארוכה של סיטואציות שבהן ייתכן שנידרש לקבל סיוע, לעתים סיוע בזמן אמת, כאשר אנחנו בחו"ל – ולעתים גם נזדקק לכך שבן משפחה יטוס אלינו. לכן, חשוב לדעת מה כולל ביטוח הנסיעות שמציעים לנו, במיוחד כיום בעידן הקורונה. כך למשל, בחברת כלל ביטוח מציעים את מדיכלל עולמי - ביטוח נסיעות לחו"ל שמאפשר לרכוש כיסוי לביטול נסיעה במקרה שהנוסע נכנס לבידוד, או לקיצור הנסיעה עקב סגר שמוטל במדינת שאליה טס המבוטח. הפוליסה שמציעה כלל ביטוח כוללת החזר כספי מיידי במקרה של אירוע רפואי וגם תשלום מיידי במקרה שהמזוודה מאחרת או למגיעה. מקרים כאלה של אובדן מזוודות אינם נדירים, ונוסעים רבים מוצאים את עצמם מתמודדים עם הוצאות שלא ציפו להן, כך שמדובר ביתרון משמעותי. יתרון נוסף בפוליסה הזאת הוא קבלת ייעוץ מרופא אונליין בעברית 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, מכל מקום בעולם. כאמור, לא פעם במצבי חירום כאשר המבוטח נמצא בחו"ל, הוא זקוק למלווה שיגיע מהארץ. הביטוח הזה כולל כיסוי להטסת המלווה למקום אשפוזו של המבוטח חו"ל. בנוסף, ניתן כיסוי להוצאות רפואיות ואשפוז בחו"ל, כולל במקרה של הידבקות בקורונה. גם במקרה שהמבוטח מוצא את עצמו נאלץ לשהות בחו"ל מעבר לתקופה המתוכננת בשל כניסה לבידוד, ניתן כיסוי להוצאות הכרוכות בכך. כאמור, נושא הקורונה מטופל בביטוח הזה במגוון היבטים, כך שיש כיסוי גם למקרה שהמבוטח נאלץ לקצר או אפילו לבטל את הנסיעה בגלל קורונה. חשוב לדעת שמעבר לפוליסה הבסיסית, אפשר גם לרכוש כיסויים בהתאמה אישית. כך למשל, מי שנוסע לחופשת סקי, ירצה לרכוש כיסוי תואם. גם מי ששוכר רכב יכול להרחיב את הפוליסה ולרכוש כיסוי לביטול השתתפות עצמית ברכב השכור. ללא ספק, במיוחד בימים האלה, חשוב לקרוא את כל הסעיפים הכלולים בפוליסת הביטוח לנסיעות לחו"ל ולוודא שאתם מכוסים מפני כל התרחישים, או לפחות רובם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ביטוח נסיעות לחו"לתוכן פרסומי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: