אא

בכירי עולם התיירות בישראל במפגש ראשון לאחר הקורונה

מנהלים בכירים בענף התיירות הגיעו לכנס שערכה חברת אמדאוס ישראל - העוסקת בפתרונות טכנולוגיים לתחום התיירות. האירוע התקיים באולם הכנסים והאירועים "אנו" באוניברסיטת תל אביב

וני וקסמן- יו"ר אופיר טורס, אורי בן ארצי- מנהלת המכירות באזור דרום אירופה של אמדאוס העולמית, שחר שגיב-  סמנכ"ל הכספים של תלמה, אבישי כהן- מנכ"ל א? וני וקסמן- יו"ר אופיר טורס, אורי בן ארצי- מנהלת המכירות באזור דרום אירופה של אמדאוס העולמית, שחר שגיב- סמנכ"ל הכספים של תלמה, אבישי כהן- מנכ"ל א?
בכירי עולם התיירות נפגשו בכנס של חברת אמדאוס ישראל. מנהלים בכירים בענף התיירות, הגיעו לכנס שערכה חברת אמדאוס ישראל - העוסקת בפתרונות טכנולוגיים לתחום התיירות. האירוע התקיים באולם הכנסים והאירועים "אנו" באוניברסיטת תל אביב. את המפגש פתח אבישי כהן, מנכ"ל אמדאוס ישראל, והזמין את ברנד שטפאן מאמדאוס העולמית. בהמשך התמקד המפגש בעדכונים על עולם התיירות בהיבט הטכנולוגי והמערכתי, נושא Safe Travel - איך הופכים את הנסיעה בעולם לבטוחה יותר, טרנדים עולמיים ומקומיים ותוכניות להמשך. בסיום המפגש התקיימה הרצאה של עופר דורון, מנהל מפעל החלל בתעשייה האווירית. בין המשתתפים: אבישי כהן - מנכ"ל אמדאוס ישראל, אורי בן ארצי - מנהלת המכירות באזור דרום אירופה של אמדאוס העולמית, יוני וקסמן - יו"ר אופיר טורס, אפרים קרמר - מנכ"ל אשת טורס, גיל סתיו - סמנכ"ל השיווק של ישראייר, טלי נוי - סמנכ"לית השיווק של איסתא, עידית פדן - מנכ"לית אופקים, זיו רונן- מנכ"ל גוליבר, שחר שגיב - סמנכ"ל הכספים של תלמה, איציק פנסו - מנכ"ל פלאנטו ועוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםאמדאוסהזירה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: