אא

בלי טיסות ישירות: אופן סקיי, נציגת סינגפור אירליינס בישראל קוטפת פרסים

המנהל האזורי לשוק הלא מקוון של סינגפור אירליינס הגיע היום במיוחד לישראל כדי להעניק פרס מיוחד לחברת אופן סקיי, נציגת החברה בישראל על ביצועי שיא בשנת 2019-2020. ומה אמר על השוק הישראלי ועל מטרות החברה לשנת 2022?

צילום: 123rf צילום: 123rf
קו ישיר בין ישראל לסינגפור עדיין אין, אבל נראה כי השוק המקומי שובר שיאים בחברת הדגל, סינגפור אירליינס. היום (ראשון) הגיע לביקור בארץ קרדין דה ורקר, המנהל האזורי לשוק הלא מקוון באירופה של סינגפור איירליינס ומי שאחראי בין היתר גם על ישראל. דה ורקר הגיע על מנת להעניק פרס על מכירות וביצועים לשנת 2020-2019 לחברת אופן סקיי, חברת ה-GSA הגדולה בישראל ומי שמייצגת את סינגפור אירליינס. ״חיכיתי לרגע הזה שאוכל להגיע על מנת להעניק את הפרס״, אמר דה ורקר במפגש עיתונאים בתל אביב, בו נטל חלק גם מנכ״ל אופן סקיי והבעלים אפרים פורטיס ומנהלת סינגפור איירליינס בישראל, ענת ננר. סינגפור מונה רק כ-6 מיליון נפשות, אך סינגפור אירליינס הפכה לשחקן תעופה משמעותי באסיה, עם צי של 151 מטוסים, ו-2 חברות נוספות שבבעלותה: SilkAir שהתמזגה אל תוך סינגפור אירליינס, ו-Scoot, חברת הלואו קוסט שמפעילה טיסות זולות לאירופה ויעדים נוספים במזרח. כאמור סינגפור עדיין לא מפעילה קווים ישירים, אך בשנים האחרונות היא מתמקדת בשוק המקומי, במטרה להגביר את המכירות גם ללא טיסות ישירות. 

בזכות הסכמי אברהם: להגיע לסינגפור בתוך 13 שעות בלבד

הסכמי אברהם אפשרו בין היתר את הטיסות הישירות בין ישראל לדובאי, וכך בעזרת אופן סקיי, סינגפור אירליינס ופליידובאי חתמו על הסכם ״אינטרליין״ שמאפשר למכור טיסות מישראל לסינגפור. למעשה, ניתן להגיע לסינגפור בזמן המהיר ביותר שעומד על 13 שעות בלבד, עם קונקשן של שעתיים בדובאי. ״בתור היותנו ה-GSA של פליידובאי וסינגפור אירליינס, תמכנו ועזרנו בין שתי החברות, והחיבור שלהן מאפשר להטיס את הנוסעים הישראלים לסינגפור גם דרך דובאי. יחד עם ההסכמים הדומים שיש לנו עם אל על, דרך כל נקודה באירופה או באסיה, אנחנו יכולים להטיס מכל נקודה את עם ישראל לסינגפור ומסינגפור הלאה״, אמר אפריים פורטיס, מנכ״ל אופן סקיי.
נמל התעופה צ'אנג'ינמל התעופה צ'אנג'י
נמל התעופה צ'אנג'י בסינגפור. צילום: 123rf ״המטרה של סינגפור אירליינס לשנת 2022 היא לחזור לשגרה, לימים של לפני הקורונה״, אמר דה ורקר במהלך המפגש. ״אנחנו רואים שהמחירים גבוהים יותר ממה שהיו ב-2019, הודות לביקוש הרב ומחירי הדלק שהתייקרו״, ציין. במהלך האירוע אף סיפר כי בשנים האחרונות סינגפור אירליינס פתחה את האפשרות להזמנות ישירות מתל אביב ולתל אביב דרך האתר של סינגפור אירליינס, אך חזר והבהיר במהלך המפגש כי החברה רואה בסוכני הנסיעות כפרטנרים חשובים. על פי מדד SKYTRAX, חברת סינגפור אירליינס זכתה ל-5 כוכבים, עם דרוג של 4.5 כוכבים במחלקה הראשונה, מחלקת עסקים, דרוג של 5 כוכבים במחלקת הפרימיום אקונומי ו-4.5 כוכבים במחלקת התיירים.

התחממות גם ביחסים הדיפולמטיים

בפגישה שנערכה בין שר החוץ יאיר לפיד לעמיתו הסינגפורי ד״ר ויויאן בלאקרישנאן במהלך חודש מרץ, הודיע בלאקרישנאן כי סינגפור צפוהי לפתוח שגרירות בישראל לראשונה מא זכוננו היחסים בשנת 1965. כבר עשרות שנים שקיים יחס חם בין המדינות, אך כעת היחסים עולים שלב, בתקווה שבעתיד - נראה גם טיסות ישירות. כפי שפורסם בפספורטניוז, החל מה-26.4 זרים מחוסנים אינם הדרשים עוד לבדיקת קורונה לפני הטיסה למדינה. מימין: פורטיס, קרדין וננר, בביקור קודם של המנהל האזורי בישראל. צילום: פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםסינגפור אייליינס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: