אא

במיוחד לזמן ״הקורונה״: בדקנו את האוזניות החדשות של LG 

האוזניות שמחטאות את עצמן. צילום: LG האוזניות שמחטאות את עצמן. צילום: LG
חברת LG אומנם סגרה את חטיבת הסמארטפונים שלה, אבל זה לא עוצר אותה מלייצר מכשירי שמע ולהוביל בקטגוריית השמע והצפייה. בשנים האחרונות LG חברה ליצרנית השמע הבריטית ״מרידיאן״ שנחשבת ליצרנית פרימיום וותיקה בתחום. החיבור בין השתיים טבעי ונדרש, בדיוק כפי שוואווי מבצעת שיתוף פעולה עם יצרנית העדשות הגרמנית Leica. ב-LG השיקו לאחרונה אוזניות שמתחברות לשנתיים האחרונות של המגפה העולמית, וכוללות יכולות חיטוי מתקדמות אודות לנורית UV המשולבת בכיסוי, ואפשרות לחבר את הכיסוי למערכת המולטימדיה במטוס וכך ליהנות מאוזניות אלחוטיות, גם כשאתם צופים בסרט במטוס. בדקנו את האוזניות החדשות של LG וחזרנו עם רשמים. 

האוזניות שמחטאות את עצמן 

הדבר היחיד שהרגיש מעט זול זה החיבור בין הקופסה לכיסוי הקופסה, הוא הרגיש מעט רופף וככזה שעשוי להישבר לאורך זמן ממושך, אבל אולי זו רק הרגשה שלי. הכיסוי קומפקטי וקל בצורה קצת מדאיגה שתגרום לכם לתהות האם שכחתם את האוזניות במקום אחר. הכיסוי מעוצב בצורת קפסולה ומיד כשפתוחים את הקופסה, האור הכחול (UV light) נדלק למעין חיווי שיש סוללה, אך LG שילבה נורית חיווי נוספת שניתן לראות כשנורית החיטוי עובדת. החיטוי של LG זה אחד השיחוקים והדברים המעניינים ביותר שהוציאה עד כה. מתי בפעם האחרונה ניקיתם את האוזניות שלכם? אז LG עושה את זה בשבילכם, או לפחות מוודאה שהאוזניות יהיו נקיות מחיידקים. מושלם לזמן הקורונה. 

סוף סוף - אוזניות אלחוטיות גם במטוס 

גם במחלקות היוקרה אי אפשר ליהנות מאוזניות אלחוטיות בעקבות שלל מגבלות כמו הטענה ואולי הפרעות בזמן המראה ונחיתה, אבל עם האוזניות של LG זה אפשרי. הכיסוי הופך למעין משדר שמתחבר למערכת הבידור באמצעות כבל רגיל, כאילו הבאתם אוזניות חוטיות, והכיסוי משדר לאוזניות. זה עובד בצורה נהדרת, גם במטוס וגם בקרקע. רק שימו לב להישמע להנחיות הבטיחות וכשצוות המטוס מבקש לכבות את הציוד האלקטרוני או להעביר למצב טיסה - עשו זאת. על פניו, הפיצ׳ר נועד כדי לאפשר לכם יכולות אלחוטיות גם במטוס, אבל הוא אפשרי לגמרי גם על הקרקע. כך שאם יש לכם עדיין נגן שלא תומך בבלוטות׳ (אם יש דבר כזה בכלל), תוכלו להאזין בצורה אלחוטית.  אוזניות LG FP9. צילום: LG

הלו? אבל איך שומעים? 

נתחיל עם המחיר: האוזניות עולות 899 שקלים ובתמורה, מקבלים אוזניות עם יכולות חיטוי מתקדמות, אפשרות להשתמש באוזניות גם באביזרים שלא תומכים בבלוטות׳ ובעיקר דרייברים של Meridian, חברת האודיו הבריטית. החברה מתמחה במוצרי אודיו פרימיום, והאוזניות נולדו כתוצאה משיתוף פעולה ארוך טווח עם LG. האוזניות מתממשקות בצורה מושלמת לאייפון ולאנדרואיד, ובעוד שאני רגיל לממשק הלא פחות מפנומנלי של אפל וה-AirPods, גיליתי שהאוזניות של LG התחברו במהירות יוצאת דופן, בדיוק כמו ה-AirPods, ובמקום לקבל את חיווי הסוללה על המסך, קיבלתי אותו על יד חיווי הסוללה.  פחות התרשמתי מהסינון רעשים אקטיבי שהיה בינוני ומטה. בלחיצה ארוכה על האוזניה, ניתן לבטלו לחלוטין והאמת? כמעט ולא מרגישים בהבדל. לשם השוואה, ה-AirPods Pro מנצחות בענק בנושא סינון רעשים. הסאונד עצמו היה נקי, הבאסים הפתיעו לטובה בעוצמה שלהם והאוזניות עצמן היו נוחות באוזן, למרות אטמי הסיליקון שאני מגלה כלא נוחים בשימוש ארוך. בסך הכל, הסאונד היה בהחלט טוב ומעל הממוצע, אך לא פנומנלי.   האוזניות של LG בשיתוף מותג האודיו Meridian. צילום: LG

בשורה התחתונה: השלם גדול מסך חלקיו 

האוזניות של LG זו בדיוק ההגדרה ל-״השלם גדול מסך חלקיו״, הסאונד לא יוצא דופן ולא פנומנלי, אבל בשילוב שאר הרכיבים כמו החיטוי, האפשרות להתחבר למערכת הבידור במטוס, הקומפקטיות והקישוריות הטובה לרבות ההתממשקות עם מוצרי אפל, מקבלים אוזניות שנותנות תמורה טובה למחיר. אם אתם טסים הרבה ומשתמשים במערכת הבידור במטוס (ובואו נודה באמת, מי לא? גם כשאני מביא אייפד - אני מנצל את הטיסה להשלים סרטים שלא הגעתי אליהם) האוזניות נמכרות במחיר של 899 שקלים אצל המשווקים המורשים.   

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: