אא

בעלי השליטה בארקיע צפויים להזרים לחברה כ-25 מיליון שקל

בדרך להמריא: אחרי שיקבלו הלוואה של 130 מיליון שקל מהבנקים פועלים ודיסקונט, מתכוונים האחים נקש, בעלי השליטה (70%) בארקיע, להזרים לחברה 25 מיליון שקל. תגובת עובדי ארקיע: "שבענו הבטחות והצהרות שניתנו ללא כיסוי"

ארקיע. צילום: יח"צ ארקיע ארקיע. צילום: יח"צ ארקיע

האחים ג'ו, רפי ואבי נקש, בעלי השליטה בארקיע (70%), צפויים להזרים לחברה כ-25 מיליון שקל עם קבלת הלוואה של כ-130 מיליון שקל בערבות מדינה. כפי שפורסם לראשונה בפספורטניוז, ארקיע אמורה לחתום כבר בימים הקרובים על ההלוואה עם בנק הפועלים ובנק דיסקונט. זאת לאחר שבחברה התקבלה ההחלטה לשוב לפעילות, בשלב ראשון לחזור להפעיל טיסות בקו לאילת ולאחר מכן טיסות למדינות ה"ירוקות", יוון וקפריסין. בשנה שעברה, האחים נקש הזרימו לארקיע כ-19 מיליון דולר, בעקבות הפסדים שרשמה החברה בעקבות פעילותה.

עובדי ארקיע הפגינו בשבוע האחרון פעמיים מול ביתו בהרצליה פיתוח של אבי חורמרו, יו"ר ארקיע המנהל את עסקי קבוצת נקש בישראל, כאשר הפגנת המחאה האחרונה התקיימה ביום שישי אחה"צ. 

הצפי לחזור לטוס בא בעקבות דבריו של המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' איתמר גרוטו, שאמר בשבוע שעבר כי יש כוונה לאפשר לישראלים לטוס למדינות ירוקות ללא צורך בכניסה לבידוד בחזור.

בארקיע אישרו את הפרטים לפספורטניוז, "האחים נקש – ג'ו, רפי ואבי - הודיעו בסוף השבוע, למרות שאינם מחויבים בכך, כי החליטו להזרים לחברה עשרות מיליוני שקלים ולחתום בימים הקרובים על הלוואה של כ-130 מיליון שקל לטובת החברה מבנק הפועלים ומבנק דיסקונט".

עוד נמסר מהחברה, "יו"ר ארקיע, אבי חורמרו, מוסר כי על מנת להחיות ולהפעיל מחדש את ארקיע הוחלט לקבל את ההלוואה בערבות המדינה ולהזרים סכומים של עשרות מיליוני שקלים נוספים לחברה וזאת בהמשך להשקעה של 70 מיליון שקלים ע"י האחים נקש בשנה שעברה. חשוב להוסיף, שהאחים נקש מעולם לא משכו דיבידנד מחברת ארקיע על אף שהיו זכאים לכך. אנו עושים ככל שניתן כדי להציל את החברה מתוך דאגה לכ-550 משפחות העובדים המסורים ובני משפחותיהם, וזאת למרות המשבר הכלכלי הקשה שתקף אותנו בשל מגפת הקורונה. בשלב הראשון, החברה תחזור להפעיל טיסות בקו בן גוריון-אילת ולאחר מכן תפעיל טיסות למדינות ירוקות כמו יוון וקפריסין".

תגובת עובדי ארקיע: עליזה בלאיש, יו"ר ועד עובדי ארקיע: "שבענו הבטחות והצהרות שניתנו ללא כיסוי. מבחינתנו, לא השתנה דבר. עד שלא נראה שהכסף הוזרם לחשבון הבנק של החברה ונראה את המטוס הראשון בשמיים, נמשיך להפגין ולמחות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםארקיע

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: