אא

בחזרה לסיקסטיז: מטוס "הרטרו" של בריטיש איירווייס

לקראת ציון חגיגות 100 שנים להיווסדה בריטיש איירווייס תצבע מחדש מטוס בואינג 747, בעיצוב 'רטרו' שעיטר את מטוסי החברה, במהלך שנות ה-60 וה-70. המטוס יהיה הראשון מבין סדרת מטוסים שיצבעו בעיצובים ישנים ופופולאריים, ויוצגו בשנה הקרובה

צילום: בריטיש איירווייס צילום: בריטיש איירווייס

חברת התעופה בריטיש איירווייס, מבצעת מחווה חגיגית לקראת ציון 100 שנים להיווסדה ותצבע מחדש מטוס בואינג 747, בעיצוב 'רטרו' אשר עיטר את מטוסי החברה, שבמהלך שנות ה-60 וה-70 נקראה .British Overseas Airways Corporation

מטוס ה747, אשר נצבע בימים אלו בבית המלאכה בדאבלין, ינחת ב-18 לפברואר בנמל התעופה לונדון הית'רו ויצטרף כבר למחרת לסבב הטיסות הבינלאומיות של החברה. מדובר ביום חג גם עבור הדגם הוותיק, עמו תציין החברה 50 שנה לקבלת מטוס הג'מבו הראשון שלה.

מטוס הרטרו יהיה הראשון מבין סדרה של מטוסים אשר יצבעו מחדש בעיצובים ישנים ופופולאריים, ויוצגו במהלך השנה הקרובה כחלק מחגיגות המאה של החברה. כל דגמי המטוסים החדשים אותם תקלוט החברה השנה וביניהם מטוסי האיירבוס A350, ימשיכו לשאת את העיצוב הנוכחי והמוכר של החברה.

אלכס קרוז, יו"ר ומנכ"ל בריטיש איירווייס אמר: "כל כך הרבה לקוחות מעלים חיוך כאשר הם נזכרים בעיצובים הישנים שעיטרו את מטוסינו לאורך השנים, הם בדרך כלל משתפים תמונות ומזכרות מכל קצוות העולם. זה בטוח ירגש אותם כאשר נציג מחדש את העיצוב הקלאסי, שהיה כל כך מזוהה איתנו בעבר." עוד הוסיף קרוז: "כל שלב בהיסטוריה המפוארת וארוכת השנים של החברה, הוביל למי שאנחנו כיום,  חגיגות 100 השנים זו הזדמנות מצוינת עבורנו להתרפק על זיכרונות העבר והתרומה שלנו לעולם התעופה לאורך השנים."

עיצובו מחדש של דגם ה-747 לא נבחר במקרה, מטוס הג'מבו של בריטיש זכה לאותו העיטור כאשר הדגם נכנס לשירות החברה לפני כ-50 שנה.

העיצוב  יישאר עד שנת 2023, עת יצא המטוס משירות החברה.

עד שנה זו, בריטיש איירווייס תוציא משירות את רוב צי ה-747 אשר ברשותה. את הדגם הוותיק יחליפו מטוסי העתיד החדשים והמתקדמים ביותר שקיימים היום, ביניהם 18 מטוסי איירבוס A350  ועוד 12 מטוסי בואינג דרימליינר 787, אשר יקלטו במהלך 4 השנים הקרובות. בנוסף, תקלוט החברה 26 מטוסים צרי גוף, כל זאת במסגרת תוכנית ההשקעה בשווי כספי של 6.5 מיליארד דולר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותבריטיש איירווייס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: