אא

בריטיש איירווייס: מטוס הנוסעים החדיש בעולם בקו ת"א-לונדון

חברת התעופה המריאה הבוקר (שני) מנתב"ג ללונדון במטוס האיירבוס A350-1000 החדיש ביותר. צירופו של המטוס החדיש מהווה ללא ספק קפיצת דרך ומהלך "שובר שיוויון" בתחרות שבין חברות התעופה בקו הפופולרי. זהו הקו השני של בריטיש לאחר דובאי אשר פועל בו מטוס זה

קבלו אותו: איירבס A350-1000. צילום: יחצ בריטיש|מחלקת תיירים קבלו אותו: איירבס A350-1000. צילום: יחצ בריטיש|מחלקת תיירים

טיסת הבכורה של מטוס איירבוס A350-1000 יצאה הבוקר (שני) מנמל התעופה בן גוריון לנמל התעופה הית'רו בלונדון.

הקו לתל אביב הוא הקו השני שנבחר ע"י חברת בריטיש איירווייס , לאחר הקו לדובאי, לשימוש במטוס המתקדם ביותר מבין צי המטוסים של החברה. מחברת בריטיש איירווייס נמסר כי היא מתייחסת לקו תל אביב-לונדון כיעד של טיסה ארוכה, ולכן התנאים והשירות ממנו נהנים הנוסעים במהלך הטיסה הוא בהתאם.

צירופו של המטוס החדיש מהווה ללא ספק קפיצת דרך ומהלך "שובר שיוויון" בתחרות שבין חברות התעופה בקו הפופולרי. כזכור גם חברת וירג'ין אטלנטיק מפעילה את המטוס המתקדם בקו הית'רו-JFK החל מחודש ספטמבר האחרון. חברת בריטיש הגיבה גם לביקורו בישראל של סר ריצ'ארד ברנסון לקראת פתיחת הקו של וירג'ין שבבעלותו.

המנהל המסחרי העולמי של בריטיש אנדרו ברם, הגיע גם הוא בישראל ואמר בביקור: "אין זה מקרה שאנחנו מכניסים מטוס חדש וחדיש לתל אביב. אנחנו רוצים שהלקוחות הישראלים יקבלו את הסטנדרט הגבוה ביותר שיש". עוד אמר ברם: "מרגש שיש תחרות. התשובה הכנה לשאלה הזו היא לכו לנסות. יותר תחרות מובילה למחיר יותר טוב ולשירות טוב יותר".  

מחלקת עסקים, A350-1000. צילום: ירון אלישעמחלקת עסקים, A350-1000. צילום: ירון אלישע

מטוס האיירבוס A350-1000 הרחב, המעוצב בהשראת ציפורים, כולל 3 מחלקות - מחלקת העסקים Club Suites עם 56 סוויטות, מחלקת הפרימיום Traveller Plus עם 56 מושבים ומחלקת התיירים world traveler המונה 219 מושבים. מחלקת העסקים במטוס - club suites - זכתה לשדרוג משמעותי במיוחד, כשכל 56 המושבים במחלקה זו הינם סוויטות אישיות חדשות, עם דלת נסגרת המעניקה פרטיות, לצד נוחות מירבית.

המושבים בכל הסוויטות הופכים למיטה באורך של 2.10 מ׳, עם כרית ושמיכה איכותיים המאפשרים שינה טובה במהלך הטיסה. כל סוויטה נהנית ממסך טאצ׳ אישי בגודל 18.5 אינץ', מערכת בידור מתקדמת, קונסולה, Wi-Fi, מראה אישית, שקעי חשמל pc ו-usb, מגש גדול שהופך למיני-שולחן עבודה ומרחב אחסון גדול.  

סוויטה אישית, A350-1000. צילום: ירון אלישע  סוויטה אישית, A350-1000. צילום: ירון אלישע  
מחלקת עסקים, בריטיש איירווייס. צילום: ירון אלישע מחלקת עסקים, בריטיש איירווייס. צילום: ירון אלישע
 
מחלקת תיירים, A350-1000. צילום: ירון אלישע מחלקת תיירים, A350-1000. צילום: ירון אלישע

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בריטיש איירווייסA350

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: