אא

בריטיש איירווייס מצמצמת את מוקד ההזמנות בישראל

בריטיש איירווייס הולכת בעקבות חברות תעופה נוספות שכבר סגרו את מוקדי ההזמנות הטלפוניים בארץ, ומפנות את השיחות מישראל למרכזים איזוריים. משרדי החברה יועתקו מת"א להרצליה. בריטיש איירווייס: "צעד משלים למהלך גלובאלי שביצעה החברה בעולם כולו"

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

חברת התעופה בריטיש איירווייס (British Airways), מצמצמת את מוקד ההזמנות שלה בישראל.

החברה הבריטית הולכת בעקבות חברות תעופה זרות נוספות דוגמאת לופטהנזה, אייר פרנס, ק.ל.מ, SWISS, אוסטריאן איירלינס, יונייטד איירלינס, אליטליה ואחרות, שסגרו כבר את מוקדי ההזמנות הטלפוניים שלהן בארץ, ומפנות את השיחות ממספר טלפון ישראלי למרכזים איזוריים.

לפספורטניוז נודע כי בריטיש איירווייס תצמצם את מוקד ההזמנות שלה בישראל, וכל שיחות הטלפון  למספר טלפון מקומי, יופנו מעתה למרכזי ההזמנות בינלאומיים באנגליה.

בעקבות התהליך, כאמור יצומצמו משרדי בריטיש איירווייס בישראל, ויועתקו מתל אביב להרצליה.

במשרדי החברה החדשים, ימשיכו יעל קטן מנהלת החברה בישראל, וצוות המכירות, לצד הנהלת החשבונות, קשרי לקוחות ומחלקת הקבוצות לשרת את הלקוחות הישראליים.

מרכז ההזמנות הטלפוני, שבראשו עמדה תמי הדס, ייסגר, וכל השיחות יועברו למרכזים הבינלאומים של החברה בבריטניה.

אגב, צעד זה נעשה, בעקבות מרכזי הזמנות דומים של בריטיש במדינות כמו איטליה, גרמניה, צרפת וספרד אשר כבר נסגרו לא מכבר.

מבריטיש איירווייס אישרו את הידיעה על השינוי, ומסרו לפספורטניוז כי סגירת מרכז ההזמנות הטלפוני בישראל הוא צעד משלים למהלך גלובאלי שביצעה החברה בעולם כולו. לדברי בריטיש איירווייס במרכז ההזמנות הבינלאומי של בריטיש  איירווייס, אליו ניתן יהיה לפנות במספר הישראלי, ניתן יהיה לקבל מענה לכל שאלה או פנייה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: