אא

בריסל איירליינס משיקה: 'מלון בוטיק באוויר'

החברה חשפה את העיצוב המחודש של תאי הנוסעים במטוסי ה-A330. במטוסים המחודשים יוגשו לנוסעים 8 סוגי בירה בלגית ושוקולדים של נויהאוז. "אנחנו שואפים להיות חברת התעופה האישית ביותר", אומרת כריסטינה פרסטר, מנכ"לית החברה

מחלקת העסקים החדשה. צילום: בריסל איירליינס מחלקת העסקים החדשה. צילום: בריסל איירליינס
חברת התעופה הבלגית, בריסל איירליינס, החברה בקבוצת לופטהנזה, חשפה בסוף השבוע את העיצוב המחודש של תאי הנוסעים בצי מטוסי A330 שלה, שיעמדו לרשות הנוסעים כבר בחודש הבא. בהשקעה של 10 מיליון אירו לכל מטוס תותקן מחלקת עסקים חדשה לחלוטין, וכן תחודשנה גם מחלקות האקונומי והפרמיום אקונומי, כשהמטרה היא להקנות לנוסעים חוויית נוחות אישית, שירגישו כמו ב'מלון בוטיק באוויר'. העיצוב החדש של תאי הנוסעים מבוצע ע"י חברת JPA Design הלונדונית תוך שיא יוצא דופן של ביצוע מהיר, ובמקביל לעיצוב החדש בריסל איירליינס מרעננת גם את השירות לנוסעים ומחדשת את ההיצע המגוון של המזון והמשקאות. אמנות ה'ארט נובו' הבלגית בראשותו של האמן ויקטור הורטה היוותה השראה לחידוש תאי הנוסעים במטוס ה-A330, בשילוב נגיעות של עץ ועור ותאורת תקרה ייחודית, כשכל המושבים מרופדים במרקם בד יוקרתי בהשראת מעצבים בלגיים. חברת התעופה גם החליטה להעסיק שף בלגי ידוע ולהחליפו מדי שנה, על מנת לחדש ולרענן את התפריט במחלקת עסקים בטיסות ארוכות הטווח. במטוסים המחודשים החברה גם התקינה בר בשירות עצמי המציע 8 סוגים שונים של בירה בלגית ומבחר יינות בלגיים משובחים, בעוד קפה ושוקולדים מובחרים מבית נויהאוז מוגשים באופן אישי לנוסעים. מחלקת העסקים המחודשת כוללת 30 מושבים, ש-90% מהם פונים למעבר, וניתן ליהנות בהם מפרטיות מוחלטת באמצעות מחיצה. המושבים מתכווננים למיטה באורך 2 מ' וצג מערכת הבידור בגודל 15.6 אינץ' ניתן גם הוא לכוונון. מחלקת הפרמיום אקונומי החדשה מציעה 3 שורות של מושבים מתכווננים רחבים מרופדים בצבעי סגול וכחול, ומציעים שולחן רחב, צג של 13.3 אינץ' ושקעי חשמל ו-USB. המושבים המתכווננים במחלקת האקונומי מציעים משענת ראש ארגונומית, שקעי USB ומבחר תוכניות בידור ומשחקים בצג של 10.1 אינץ'. כריסטינה פרסטר, מנכ"לית בריסל איירליינס, ציינה: "אנחנו ממשיכים לשקוד על שיפור נוחות האורחים שלנו במטוס כמו גם על הקרקע. באמצעות ההשקעה המשמעותית שלנו בטיסות ארוכות הטווח אנחנו שוב מדגישים את המחויבות שלנו לחוויית הנוסע הייחודית. אנחנו שואפים להיות חברת התעופה האישית ביותר, להעניק שירות אישי לכל נוסע במיטב מסורת האירוח הבלגית. וזו בדיוק התמצית של מלון בוטיק, להציע שירות מעולה בסביבה מצומצמת. ההשוואה בין המטוסים שלנו, במיוחד בטיסות ארוכות הטווח, לבין מלון בוטיק הגיונית בהחלט".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםבריסל איירליינס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: